Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

# 161 - Kopgedicht Boektitels

Schrijfopdracht # 161 – Kopgedicht Boektitels Alleen op de wereld Een eenzaam avontuur Weg zonder bestemming Tanja’s reizen Wijze vrouwen Ons Januslot Altijd vrolijk In mijn dromen De kip die kraaide Cron c els Het lied en de waarheid Lekker lui Broeinest Het geheim Der Duftmacher Belofte aan de wereld Ik vloog voor de vrijheid Juliana De kleine prins Jitzak Schone schijn Zeer helder licht Laaiend Niets is wat het lijkt Dat kan mijn kleine zusje ook Hoe lees ik? Eb en vloed Dronk Op je gezondheid Basta

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Riny, Ik vind je kopgedicht heel mooi samengesteld, vooral je eerste deel past goed bij elkaar. Volgens mij heb je een uiteenlopende smaak, wat boeken betreft ;) Ik heb zelf ook nog het idee een keer van mijn boektitels dit te doen, al is het alleen maar omdat het leuk is om te doen. Graag gelezen.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Karinska, Dit was leuk om te doen; in krantenkoppen had ik een hard hoofd. Ja, ik heb veel boeken. Lid geweest van een leeskring en kocht dan alle boeken onder het mom van: hebben de kinderen er straks ook nog wat aan. Ook kocht ik uitverkoop boeken van de bieb. Heerlijk is dat. Vijf voor E 5 van diverse genres, behalve sciencefiction en nog meer van die griezelige dingen, dat is niet aan mij besteed.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Riny, en dan zie ik 'Jitzak' tussen 'De kleine prins' en 'Schone schijn' staan. Hoe goed heb je dit getroffen. En @Connie vergeet je ook niet met haar 'Cron c els'. Een koddig ferme afsluiter. Ik begrijp dat je plezier hebt gehad zo met boektitels te stoeien.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Karinska, Ook kocht ik uitverkoop boeken van de bieb. Heerlijk is dat. Vijf voor E 5 van diverse genres, behalve sciencefiction en nog meer van die griezelige dingen, dat is niet aan mij besteed.
Goed idee: boeken bij de bieb kopen. Ik slaag zelf ook regelmatig in de kringloopwinkel. Boeken lezen vanaf papier vind ik veel fijner dan vanaf een scherm, daarom hoef ik ook geen e-reader :)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Marceline, ... dank voor je reactie. Ik vond het ook heel leuk om hier mee bezig te zijn. Je innerlijke zelf op een rijtje zetten, denk ik dan. :D

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mili, ... wat een fijne reactie van je. Ja, dit was leuk. Mijn eerste versie was langer, maar ik vond dat zo'n dreun worden. De Cron c els van Connie kan ik gewoon niet vergeten, die horen voor mij nu eenmaal bij Jitzak. :nod:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nel, ... ben blij met je reactie. Als ik mijn gedicht nu terug lees geeft dat een bekend gevoel. Fijn dat je het verrassend vond. Ja, er zitten wat 'oudjes' bij.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Riny, de een-na-laatste strofe blijft me bij: Laaiend Niets is wat het lijkt Dat kan mijn kleine zusje ook Hoe lees ik? Eb en vloed Heel mooi gekoppeld, de laatste zin hier. Een tip? Het is misschien wat veel, zo, ik zou denk ik proberen te schrappen. Laat het licht maar voluit op de mooiste vondsten schijnen! Groet, greetje

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Geertje, ... dankjewel voor je reactie - en dan te bedenken dat ik hem veel langer had. Je kunt zo enthousiast raken over je boeken. Maar je hebt groot gelijk, ik denk nu ook: korter wordt sterker. Binnenkort zal ik mijn bandjes opnieuw bekijken.