Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#161-Tijd

#-161- Tijd Nergens anders in Europa Minutenlang applaus voor Eberhard van der Laan Vonk Handen op elkaar voor de burgemeester Oog in oog De kop vol gedachten Je legt niet elk jaar honderd meter tramrails aan zoiets gaat altijd in grote stappen Laat de herfst maar komen Ook in Mokum sluiten de poortjes Ik heb nu niets meer te wensen Ja, ik wil. Parool 21 september 2017 Volkskrant 22 september 2017

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Madd, ik verwonder mij over jouw samenraapsel hoewel ik er jou - als schrijfster - ook weer uithaal. En ook de context: tijd.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marceline en xxroes, dankjewel. Mili, is tijd van betekenis als je niets meer hebt te wensen? Mooi dat je mij herkent in de tekst. Dankjewel. Riny, merci!

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kort, krachtig, sfeervol. Heel erg mooi en treffend. Fijn om te lezen.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Maddbrug, Oog in oog/ de kop vol gedachten, dat is een mooie zin geworden. Verrassend. Probeer het maar eens, oog in oog met iemand staan en dan alleen denken... Ik onthoud de zin. Ook het Ja, ik wil als eindzin vind ik heel goed. Een titel zet het hele gedicht in een bepaald licht, jij hebt gekozen voor tijd. Het leuke is dat je met een andere titel zo een heel ander gedicht krijgt, ook al verander je verder niets. Schuif er eens mee, wie weet wat voor verrassende dingen er dan nog uitkomen... Groet, Greetje