Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#161 – Kop dicht!

Leuk spelletje, verslavend. 1 Wat zou de reden zijn dat Starnone ontkent Ferrante te zijn? Ik was geschokt en kwaad toen ik erachter kwam wie hij was Een meisje van zestien Zonder stempel word je niet serieus genomen 2 Hoofdpijn, hartkloppingen of dodelijk vermoeid, maar de dokter kan niks vinden? Gij zult ontspannen! NU! Livestream van de natuur: 'Even de drukte ontvluchten' Ik beken: ik heb in de stoptrein in mijn broek geplast

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Willemina, echte poëzie kan ik er niet van brouwen, maar grappig is het wel om te doen. Overigens bedoel ik wel degelijk 'Kop dicht'. Er moet misschien een uitroepteken achter, net als bij Gij zult ontspannen! NU!

Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk, de verrassing dat er iets staat wat je zelf nooit had bedacht en dat dan onverwacht toch goed klinkt. Ik vind de laatste regel hilarisch. Cora

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig, vooral die laatste. Uitroepteken in titel is goed idee! Was leuk om te lezen :)

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
xxroes, terzijde:
Wat zou de reden zijn dat Starnone ontkent Ferrante te zijn?
Is er nieuws over Ferrante?

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind ze allebei leuk! Geweldige titel! Wat een heerlijke opdracht met verrassende resultaten.

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
xxroes, terzijde:
Wat zou de reden zijn dat Starnone ontkent Ferrante te zijn?
Is er nieuws over Ferrante?
Starnone. Is. Nog. Steeds. NIET .Ferrante. (Hoewel zijn uitgever vindt van wel)

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grappig, vooral die laatste. Uitroepteken in titel is goed idee! Was leuk om te lezen :)
Hij staat er! Dank je Karinska.

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een heerlijke opdracht met verrassende resultaten.
Ja, een leuk spel. De stukjes komen hals over kop binnen. Ik moet er nog heel wat lezen.

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tweede stukje heb ik smakelijk om gelachen :thumbsup:
Fijn, even los van de koppensnellers en psychopaten ;)

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat heb jee een goed en vermakelijk geheel van deze opdracht gemaakt.! Knap! Met heel veel plezier gelezen. :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk hilarisch kopgedicht. Dit: - Livestream van de natuur: 'Even de drukte ontvluchten' Ik beken: ik heb in de stoptrein in mijn broek geplast - vind ik een fijn alternatief voor '#zeikwijven' waar we mee doodgegooid worden. Lekker gelachen, dank je wel.

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste XXroes, ik heb lekker zitten lachen bij je tweede gedicht: wat een prachtige zin om mee te eindigen! In de stoptrein naar de natuur (verrassende combinatie!) en dan het toilet niet halen... Dit tweede gedicht zou ik ophangen. Het eerste vind ik minder verrassend, maar dat kan ook komen door het sterke gedichtje erachter. Groet, Greetje

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ i-Kat & @ Riny: fijn! Dank jullie voor de support. En sorry voor de late reactie. Was even offline. @ poëzie coach: Dank je wel Greetje. Misschien hang ik hem dan op het toilet. Het was een plezier met deze opdracht te experimenteren.

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Stella M: Doodgegooid worden door zeikwijven? Ook heel grappig! @Maddbrug: Wow, een spelletje en toch 'ware kunst met koppen' , dank je wel Excuus ook allebei voor mijn late reactie.