Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

# 160 - Winkelmand met Etalagehoofden

Winkelmand met Etalagehoofden Uit wanhoop en veel gepieker vindt u hier het simpele drie gangen menu van de Vier losgeslagen Etalagehoofden. Voorgerecht Vier etalagehoofden in een winkelmand op een bedje van stoffen, garen en band … Tussengerecht … nodig voor de sier van armen benen billen buik en borsten - als summum een pruik voor op ‘t hoofd Nagerecht Een heuse coupeuse als smeuïge smaaksensatie onontbeerlijk voor het afblussen van dit gerecht Extra toespijs: wanhoop niet na een mand vol verdriet.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een bijzondere invulling van de opdracht. Ik sluit me aan bij Nancy over die laatste zin :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Riny, het is inderdaad heel apart. :nod: Voor mij komt het eerder uit een naaimand dan een winkelmand. Het zijn drie gangen maar waar is nu het hoofdgerecht? :D Hoewel ik van de toespijs heb gesnoept.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nancy, ... ja, dat is het: op een bedje van - het is ook alweer zo lang gelden dat ik echt gedineerd heb. Ik hoor het de gastheer weer zeggen. Dank voor je reactie. Haha, ik he de foto onder een vergroot glas gelegd en toen kwam de fantasie.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mili, ... dank je wel voor je reactie. Wacht eventjes, ik had van: 'Uit wanhoop', het Voorgerecht kunnen maken en dan werden die vier etalagehoofden het hoofdgerecht. Ik zal dat veranderen. :thumbsup: Verder heb ik goed naar de foto gekeken, die hoofden liggen daar echt op allerlei spul in een winkelmand; ook bevinden zich daar enkele dames die aan de slag moesten. Dat was mijn interpretatie. :lol:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Mike, ... fijn dat je het leuk vond. Dat doet me goed. Even intensief naar die foto kijken en toen :!: begon het schrijven.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Sarina, Fijn dat je het origineel en leuk vindt. Het was me wel even een gepieker. Dank voor je reactie.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Chapeau Riny! Je fantasie heeft je toch ver genoeg gebracht om dit smakelijk, vermakelijk stukje op poten te zetten. Het verdriet wordt immer overwonnen. Uitzonderlijk werkje!

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Ton, ...dank je wel voor je reactie. Dat doet me goed. Oh, wacht even @ Mili, daarnet heb ik er n.a.v. jouw # 4 en # 9 een menu met vier gangen van gemaakt. Viergangen menu: Winkelmand met Etalagehoofden Voorgerecht Uit wanhoop en veel gepieker vindt u hier het simpele menu van de Losgeslagen Etalagehoofden. Hoofdgerecht Vier etalagehoofden in een winkelmand gebed op een laag van stoffen, garen en band … Tussengerecht … nodig voor de sier van armen benen billen buik en borsten - als summum een pruik voor op ‘t hoofd Nagerecht Een heuse coupeuse als smeuïge smaaksensatie onontbeerlijk voor het afblussen van dit gerecht Extra toespijs: wanhoop niet na een mand vol verdriet.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, @Riny, ik mis nog het inlassen van een stevig glas calvados om de gangen te verteren. :D Een van de meest ludieke menu's die ik ooit las.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Blavatski, ... dankjewel voor je reactie. Fijn dat je het leuk vindt. De totstandkoming was echt grappig. Gewoon door naar die foto te kijken ...