Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#155 onweer

En nu als de donder naar het Binnenhof. Op de fiets of met de scooter kijk maar wat je doet. Knopen doorhakken nu en ophouden met zemelen. In je kwark oké maar voor de rest leave it! Ik heb inmiddels je ramen gezeemd zodat we morgen met een gerust hart op onze zemen in de broek naar het Zuiden kunnen fietsen. Dis me niet, je gaat gewoon mee. Medisch-ethische kwesties an me hoela, nu zijn wij bliksemkaters aan de beurt en niet getreurd: we gaan naar Frankrijk en nemen cocosmacronen mee want je weet nooit of je hem tegenkomt. En we steken niet over met de boot. Ook niet als iemand ons uitnodigt. Laat ze maar naar hier komen. Beterrr.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Pindarots, het verbaast mij niets dat deze lawine uit jouw onderbewuste komt. Waarom geen zemelen mee naar Frankrijk in plaats van cocosmacronen, aucune idée. Hoe het op hard opgedroogde zemen zitten is, jij weet het. Op rauwe biefstukken of beterrr ossenhaas zitten wil ook wel helpen. Er spreekt een behoorlijk proactieve houding uit je tekst. :D

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ga je racen Pindarots? Met een groep of ga je alleen op de pedalen? Ik heb het stukje met veel plezier gelezen, Heerlijk fietsen met een zemenkruis, doe t ook zo graag. Leuke tekst Ps Moest denken aan het boek, Zadelpijn en ander damesleed.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heerlijk Pindarots, geef ze maar op de donder daar in het Binnenhof! En jij fijn naar het zuiden op de fiets. Heerlijk om te lezen, jouw bijdrage. Dankjewel.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oeps ik zie nu dat ik mijn bijdrage 2 x geplaatst heb. Dan zal ik er wel tevreden over zijn geweest :D @Mili, blij met je doldwaze reactie! En bedankt voor de tips maar ik ben vegetariër :ninja: @ maddbrug, bedankt voor je plezierige reactie. Zo doen we mekaar een plezier :lol: De komende drie weken gaan de Loved One ( in het vervolg LO) en ik naar de Middellandse Zee fietsen op een sportieve fiets. Ik hoop op nul zadel- en ander leed. Maar ja, shit happens. Leuk om van je te vernemen dat je ook zo houdt van fietsen met zemen! @ marceline, tof hoe je in je fijne reactie de verbinding legt met opdracht #154 Dank!