Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#155 onweer

En nu als de donder naar het Binnenhof. Op de fiets of met de scooter kijk maar wat je doet. Knopen doorhakken nu en ophouden met zemelen. In je kwark oké maar voor de rest leave it! Ik heb inmiddels je ramen gezeemd zodat we morgen met een gerust hart op onze zemen in de broek naar het Zuiden kunnen fietsen. Dis me niet, je gaat gewoon mee. Medisch-ethische kwesties an me hoela, nu zijn wij bliksemkaters aan de beurt en niet getreurd: we gaan naar Frankrijk en nemen cocosmacronen mee want je weet nooit of je hem tegenkomt. En we steken niet over met de boot. Ook niet als iemand ons uitnodigt. Laat ze maar naar hier komen. Beterrr.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Pindarots, ... wat laat je me lachen. Je bent lekker bij de tijd met je Binnenhof en de kokosmacroon in Frankrijk. Prachtig, dit is ook zo lekker aan een stuk geschreven, daar komen de gedachtes; opzij...

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ i-Kat, thnx! Blij dat ik je kon vermaken. @ Riny, dankjewel voor je reactie. Daardoor heb ik nu het liedje Opzij opzij opzij van Herman van Veen in mn hoofd. Van wie ik geen fan ben. Maar dit terzijde 8)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Pindarots, Dit is een vermakelijk stukje freewriting alhoewel de pointes mij ontgaan. Ik ben niet zo op de hoogte van het Nederlandse politieke landschap. Ik moet dringend een Nederlandse gazet kopen. :o

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Blavatski, fijn dat mn stukje je kon vermaken en des te knapper zonder voorkennis van de reeds meer dan 100 dagen durende formatie in Den Haag. Jullie hebben in België ook al ervaring opgedaan met langdurige stroperige politieke onderhandelingen is t niet? En de cocosmacronen zijn voor monsieur le président Macron et son grande femme aimée als we binnenkort met fietsvakantie naar de Middellandse Zee peddelen.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Pindarots, wat een heerlijke reeks associaties. Ik moest erg lachen om het beeld van de 'zeem' van raam naar broek Ook de cocosmacronen zijn vermakelijk. Het geheel doet me denken aan een droom.