Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#155 – Onweer

#155 – Onweer onweer donder bliksem hete met zure appel zoete appel aardappel en spek bij oma thuis waar het vaak bliksemde als opa dronken thuiskwam niet onder de tafel kruipen poes is ook niet bang kijk maar het kan me geen donder schelen die bliksem het is hier toch al zo’n bliksemse boel en ik krijg op mijn donder als ik onder de trap het noodweer afwacht want ik ben een stoere meid en nergens bang voor ook niet voor sinterklaas met veel geraas donder en bliksem oorlogsgebied vuurwerk met oudjaar is niet leuk donder en bliksem ik schrik ervan en ga tellen want dan weet je hoe ver het hier vandaan is soms slaat de bliksem in bij iemand in de buurt maar nooit bij jou want jij bent goed beschermd wat zijn die vijf minuten lang ik ben wel klaar nu ben ik bang donder en bliksem bliksem en omwaaiende bomen tot bij de voordeur maar dat is alweer lang geleden Abro49Schrijf

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Abro49schrijf, ... wat heb je dat goed gedaan. Op deze manier de gedachten van een kind neergezet dat dat destijds meegemaakt heeft en nu in die paar minuten boven komt drijven. :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk freethinkend ;) wat zou ik in real life met deze stoere meid graag een bord hete bliksem verorberen. Graag gelezen!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Abro, een schip met zure appels en @Pindarots die hete bliksem met je eten wil, voor jou geen bomen meer die omwaaien.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mooi gedaan. Door de korte zinnen geef je extra kracht aan deze freewriting vol hete bliksem. een gebot om te lezen.