Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#154 Jij, ik en wij

Ga jij mee verdwalen met mij Ik snak naar jouw verhalen aan mijn zij Jij mag fluisteren schreeuwen huilen ik wil luisteren Weten wie jij bent voelen dat jij wij kent

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De laatste zin is meer dan mooi en deed mijn denken aan een vriend die ooit zie, wil je wij met mij zijn? Een liefdevol rijm, Angus.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja die laatste zin...Alsof alles waar het in leven en sterven op aan komt erin vervat is. Ik maak van mijn hand een kommetje en de woorden leg ik er zachtjes in :!:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Angus, ... helemaal af en prachtig. Wat herberg jij toch veel diversiteiten in je. Jij kan toch ok alles.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het een aantal keer gelezen, en vond het steeds mooier worden. Het vertelt iets heel moois, het ontroerde. Bedankt voor je prachtige bijdrage.

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton, Marietje,schrijvenmaar, maddbrug, Pindarots, Nancy, marceline, Thea, Connie, Riny, Brenda, Blavatski, Stella en nyceway, Dank voor jullie reacties.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Angus, Je hebt de Google-suggestie gebruikt, het verdwalen. Dat is leuk! Ik vind het ook mooi dat je wilt verdwalen met iemand je die ondertussen verhalen vertelt. Verrassend en toch herkenbaar. Ook binnenrijm gebruikt, fijn. Mocht je nog verder willen schaven, dan zou je kunnen nadenken over de tweede regel: met mij. Voor mijn gevoel zou die regel weg kunnen (de ik vraagt het tenslotte) en dat maakt het gedicht misschien net wat scherper. Groet, Greetje Kruidhof