Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#154 - dichten met Google

Aanstaande zondag gaan "we" het doen: wordt Nederland weer Europees kampioen. Ga je mee ole ole, ,in oranje gehuld naar Enschede. Laat die vrouwen maar ballen terwijl de supporters met z'n allen aanmoedigen en ondersteuning geven aan de Leeuwinnen zo sterk en gedreven. Roepen wij vol trots en vertrouwen: de beste van Europa zijn de Nederlandse vrouwen!

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yessss we gaan winnnnnen, glorieus gedicht, top! Of er sprake is van binnenrijm betwijfel ik maar het rijmt verder lekker dus als die bal zondag net zo lekker loopt als jouw gedicht :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha Schrijffan, ... wat leuk en up-to-date geschreven. Ik ga nu zeker kijken. Welkom en: zet 'm op! :nod: :thumbsup:

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Schrijffan, door een misverstand en een vakantie nu pas een reactie, uit Duitsland. Dit vind ik een leuke invulling van de opdracht: de finale van de Leeuwinnen. Bovendien heb je zowel de Google-suggestie gebruikt als binnenrijm, mooi! En we hebben (natuurlijk) gewonnen.... Mocht je nog willen schaven aan je gedicht, dan zou je kunnen kijken naar het eerste woord: aanstaande. Het klopt helemaal, want toen je het schreef, was het zondag aanstaande de dag van de kampioenschappen. Maar nu het voorbij heeft, wordt het gedicht daardoor gedateerd, lijkt het alsof het iets van vroeger is. Dat vind ik jammer, want het gedicht heeft ook na de kampioenschappen zijn waarde. Schrijf ze, Greetje Kruidhof