Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#154 los zand

Los zand ‘Ga je mee?’ Je vraag, draagt twijfel ‘Dat ligt aan jou’ Jouw hand als los zand door mijn vingers maar ik ga weg vervlogen, bedrogen door de woorden die ons niets zeiden

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Annette, weinig binnenrijm, behalve in [vervlogen, bedrogen door de woorden] Dit vind ik een superzin: Jouw hand als los zand door mijn vingers. Het afscheid ligt er in beklonken.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig! de zin jouw hand als los zand (binnenrijm @Mili) als kernzin vat het hele gedicht samen en daar hou ik van. Thnx!

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wow, Annette, je schiet goed raak. Wat een mooie, veelzeggende zinnen. Prachtig. Ik ga een van de komende dagen verder lezen. Pfff, al dat intense wordt me nu een beetje teveel. Fijn weekend Connie

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt iedereen voor de mooie reacties! Ik word er zelf een beetje stil van... @ Mili er zit ook nog een 'valse' binnenrijm in 'vraag, draagt'

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Schrijfcoach blavastki, met al die complimenten die ik nu weer lees van en van @Brenda en @Stella M. heb ik zeker een hele fijne zondag! Bedankt allemaal weer!

Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Annette, Vanwege een misverstand en mijn vakantie, krijg je laat antwoord. Alsnog, dus. Je hebt mooi binnenrijm gebruikt: vraag/draagt, hand/zand, bedrogen/vervlogen. Mooi gedaan! De titel is mooi in dit verband, en het eind is ook goed met de woorden die niets zeggen. Je zou nog kunnen overwegen om een suggestie van Google te gebruiken, niet omdat je gedicht dat nodig heeft maar als uitdaging. Je kunt het wel, zo te zien, en het stond in de opdracht, tenslotte. Groet! Greetje Kruidhof

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Greetje Kruidhof, bedankt voor je reactie! De suggestie van google zit er helemaal in verwerkt. Het was een pittige maar ineens stonden daar de woorden. Google gebruikt geen binnenrijm, en die zinnen zijn ook de suggestie ;). Bedankt weer voor de leuke opdracht.