Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 154 Liever met die blonde

Snel levend en wellevend zeg ik oké Als je vraagt 'Ga je mee en zeg niet nee.' Samen langs de ramen, goed idee! Hoera, we gaan nu met zijn twee Geen geld weggooien aan flikflooien met die rooie Dat zou mijn dag dan dadelijk danig verklooien Dan liever blijven vrijen met die blonde Met haar pas klaar na de tweede ronde

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er was ooit eens een gevleugelde uitspraak die ging van "zeg maar nee, want dan krijg je er twee..." Misschien zou dat hier een beetje te veel van het goede zijn?!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is mij wat Ton,dit rijm. Even voelde ik mij aangesproken, de rooie, maar ik kan je niets kwalijk nemen. Vakantietijd, neem een geit!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nancy, ik lach graag weer met je mee, maar je laat me toch weer even blozen. Dankjewel en sterkte met je naald en draad om de scheur te repareren!

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Karinska, dankjewel voor je reactie. Gelukkig zei HP 'oké' i.p.v. 'nee', wie weet of wat hij anders had meegemaakt teveel van het goede zou zijn geweest...

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja ja , die Ton kan rijmen en dichten zonder zijn hemdje op te lichten ... Een zeer oude buurvrouw zei dat vroeger wel eens. Maar in welke context en waar die uitdrukking vandaan komt? Joost mag 't weten. Hadek bracht me ook al in het verleden, en nu jij weer. Er is ook niks geen nieuws onder de zon. Je hebt weer fijn geschreven, Ton. Bravo.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Pindarots, fijn dat je erom kan lachen en het gezwier en gesjans van HP voor je ziet. Want, even voor de goede orde; dit is niet - ik herhaal N-I-E-T - autobiografisch...

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi i-Kat, ik zie het als een compliment dat je die niet zag aankomen, heb ik je toch nog verrast! Hoe ik erop kom, kweenie, maar eraf komen is makkelijk; gewoon indienen bij SOL... :)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Riny, dankjewel voor je compliment. En - even tussen jou en mij - toen ik dit schreef heb ik inderdaad niet eens mijn badhemdje opgelicht... :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het andere personage uit jouw gedicht is zeker niet van het vrouwelijk geslacht. :p Ik vind het heerlijk lezen. :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, die Ton, Nog ondeugender dan we al dachten. En dit keer ook nog eens gevat in een vermakelijk gedicht. Verrassend! En het leest heerlijk weg.

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, dankjewel voor je complimenten, daar groei ik toch wel weer een beetje van! En tja, nu vraag ik me toch af hoe ondeugend je eerder dacht dat ik was... Maar je begrijpt toch wel dat ik niet die HP ben, hoop ik?

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ton, ik hoef na het lezen van alle reacties niks toe te voegen. Het is maar goed dat je benadrukt: niet autobiografisch. Fijn weekend Connie

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, dankjewel voor je complimenten, daar groei ik toch wel weer een beetje van! En tja, nu vraag ik me toch af hoe ondeugend je eerder dacht dat ik was... Maar je begrijpt toch wel dat ik niet die HP ben, hoop ik?
Ja natuurlijk ben jij de HP niet. dat is toch nooit zo in verhalen? Tenzij dat natuurlijk duidelijk is aangegeven. Ik bedoel gewoon jouw ondeugendheid als schrijver. Dit is nou net een tikje stouter dan de andere avontuurtjes waarover je schreef.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Ton, Wat is dit hier nu weer allemaal. Dit gedicht is het laatste van vandaag. Ik ga slapen; de maan is vol, m'n kop is vol, en jij die langs de ramen loopt, lonkend naar die rooie, of is het een blonde? De maat is vol. :o

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Blavatski, dank voor je reactie! Ja, een dag vol gedichten, volle maan en een volle maat; geen wonder dat je te bedde gaat. Hopelijk heb je lekker geslapen. Heb je ook gedroomd van de volle maan, binnen en buitenrijm, kwatrijnen, limericks en SOL-genoten die langs je ramen lopen?

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Psstt Ton, ... wat is dit toch weer leuk, # 29! Mag ik wel even zeggen hé, Blavatski. Prettige nieuwe week.