Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#153 Koeren

De duif fluisterde in haar oor: ‘Heb je lenzen in?’ ‘Wat is dat nu voor een idiote vraag?’ ‘Vanaf een afstandje lijkt het of je blauwe ogen hebt, nu ik dicht bij je ben, zie ik dat ze blauw zijn.’ ‘Wat maakt het uit? Ga van mijn schouder af. Duiven schijten overal.’ ‘Wij moeten het ook kwijt en altijd komt het onverwacht. Mensen voelen het aankomen en hebben tijd om naar het toilet te gaan.’ ‘Eigenlijk wilde ik je vragen of je met me wilt koeren.’ ‘Vergeet het, ik ben je gekoer en geloer spuugzat.’ ‘Dan schenk ik je als afscheid zeven kleuren stront.’ De duif maakte dat hij wegkwam. ‘Vieze smeerlap,’ schold ze hem na, terwijl ze haar blouse uittrok.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, voer je hier een slechtziende duif ten tonele? Van een afstand blauw, van dichtbij blauw. Dan, na haar tirade, voel ik compassie. 'Wij moeten het ook maar onverwacht kwijt.' Waarna de hp wordt overladen met zeven kleuren. Mijn emoties koerden alle kanten uit. :lol:

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Nee Mili, hij loerde altijd op een afstand naar haar. Dan zie je niet welke kleur ogen iemand heeft. Schijt is dichterbij, Marietje.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hahaha Tja wat een supergrappig verhaal om deze ochtend mee te beginnen. Je hebt me laten lachen :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een aandoenlijke duiven, Tja. Vooral de vraag om 'samen te koeren'. De afwijzing veroorzaakt wel veel stront aan de knikker. :-) Leuk hoe je met kleuren speelt.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, ... ja, ook tussen duiven zijn er verschillen. Dat steken ze niet onder stoelen of banken. Grappig verhaal.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Tja, Zo te lezen zijn duiven je lievelingen niet. Ik zat deze namiddag op een bankje aan de Schelde en de duifjes roekoeden om het hardst. Maar ik zag mijn witte vredesduif er niet tussen. Anders had ik ze naar jou gestuurd om je humeur op te krikken. Is de blouse nog in orde gekomen na het zevenkleurgespetter? :p

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Toen ik het woord duif las, moest ik aan mijn kindertijd denken. Er zaten altijd duiven op het dak te schijten. Duivenstront is niet goed voor auto's. Jullie zijn gewaarschuwd.