Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#153 Doping

De duif fluisterde in haar oor: 'Niet verder zeggen hoor maar ik gebruik plaspillen'. Ze waren al een paar dagen onderweg en tot nu toe ging het allemaal voorspoedig. Het lossen was even hectisch geweest met al die journalisten en fotografen erbij. Maar dat was ook begrijpelijk bij een postduivenevenement als dit. 'Mag je dan wel meedoen?' krijste ze terug terwijl ze merkte dat ze tegen de wind in vloog. Hij ging voor haar hangen en liet haar het genot van zweven zien. Ze zei: 'Koerikoeloem' en dacht met een lach aan Tjitske Jansen. En toen vloog ze zonder te vliegen. 'Ik doe mee voor jou. Ik wil je zien winnen. Ga opzij, ik moet heel erg lozen nu. Dat is wat die pillen met me doen. En het vliegt zoveel lichter. Geloof me, wij halen Bordeaux wel. Ook al ben ik een oude duif en jij niet.'

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Bij de eerste zin lig ik al krom van het lachen. Hoe je een ( in mijn ogen) suffe sport tot iets spectaculairs weet te breien, petje af. Dope die duiven van jou :unibrow:

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En onze @Pindarots lost en loost in krap honderdvijftig woorden. Je deed me eerst aan een incontinente duif denken, liet me googelen op 'koerikoeloem', waarna ik dacht dat je de elda-regel hebt te respecteren. Je bent een aanwinst op onze site, blijf vooral. :nod:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie zeer, hartelijke reageerders! En die elda-regel ken ik nu ook, thnx Mili. Kon m meteen toepassen. Hoe tof is dat?

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pindarots, een piesende duif in een paar woorden een avontuurtje laten beleven. Geweldig gevonden dus daarom een genot om te lezen.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pff, als je zelfs een duif al niet kan vertrouwen....hoewel, het blijven vliegende ratten. Het was weer vermakelijk!