Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#152 de limerick - het einde

Beste forumschrijvers, Ik geloof dat ik mag aannemen dat jullie plezier hebben beleefd aan de opdracht om limericks te schrijven. Het blijkt verslavend te zijn met een hinderlijke van-Duyn-dreun als bijwerking.Sommigen konden er niet meer mee ophouden. Volgens mij is het gelukt om iedereen van feedback te voorzien. Nu wordt het tijd voor afkicken. Als het goed is komt er vandaag een nieuwe, totaal andere opdracht. Dat lijkt me dé manier om van de dreun af te komen. Tot ziens bij een volgende poezieopdracht! Groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Wilma, En ik wil jou bedanken voor de ze opdracht en het plezier dat je ons op dit forum bezorgd hebt afgelopen week. Ook veel dank voor al je feedback. Ik heb bewondering voor de wijze waarop je de haast niet te stuiten stroom limericks van deskundig commentaar hebt voorzien. Ook voor een prozaschrijver als ik is een poëzieopdracht op zijn tijd ook een goede les. Ik zie dan ook uit naar een volgende opdracht van jouw hand. Hartelijke groet, Marceline

Lid sinds

12 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel voor de opdracht, Wilma. Het bleek een uitdaging, die limerick, die ik toch wel met wat weerzin begon. Bedankt voor de feedback en tot een volgend moment .

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Afkicken Nu zit ik in 't dal van de Loire. Kan 'k eind'lijk een beetje bedare, want die limmerick bezorgde een tick; Ik ga er van rijmen in 't rare