Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

#152 Flauw

De mousse van een sous chef uit Houten Zat consequent onder de fouten Bij haar volle verstand Werd het veel te pikant Zo deed ze wie flauw was opzouten

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De gerechten van een sous chef uit Houten Zaten consequent vol met fouten Bij haar volle verstand Werd het veel te pikant Zo deed ze wie flauw was opzouten
Hallo Kathinka, Leuk idee. Er hapert nog wel het een en ander. Zie ook mijn opmerkingen over het ritme bij de anderen hier. Doe de 'dreun' van de YouTube-video en probeer of jouw limerick er op past. 'Gerechten' past niet in het ritme. Waarom maak je er geen 'saus' van of een ander concreet gerecht van een lettergreep. De tweede regel begint dan met 'Zat', dat klopt ook beter. Suggestie: De saus van een sous-chef uit Houten Zat consequent barstensvol fouten etc. opZOUten is ook wel een lastige vind ik. De klemtoon ligt toch op 'OP', als in: "OPzouten!" Succes met puzzelen, groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor de feedback Wilma! Had het in mijn hoofd gedaan, dan is het toch anders. Ik ga je suggesties gebruiken.
Graag gedaan! 'Mousse' is een goeie! Mooi binnenrijm met de sous-chef :-)