Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#152 Limerick

Een madam uit Vierverlaten kon het flirten niet laten haar man pikte dat niet nam elke griet toch bleven ze goede maten

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, Een heel leuke limerick. Alleen vind ik Vierverlaten niet zo leuk klinken. Ik zoek al naar iets anders, maar dat lukt zo laat op de avond niet. of misschien: Veenverlaten?

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, een eigenzinnige versie van de ouderwetse limerick; loopt gesmeerd als je het deuntje van André van Duyn vergeet. 'en' zou ik weglaten.

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een vrouw uit Vierverlaten kon het flirten niet laten haar man pikte dat niet en nam elke griet toch bleven ze goede maten
Hallo Tja, Ik leer aardig wat nieuwe plaatsnamen kennen hier. Vierverlaten, in Groningen :-) De 'pointe' is niet heel sterk, maar qua rijm goed gevonden. Voor het ritme zijn nog een paar reparaties nodig. De vrouw moet bijvoorbeeld huisvrouw worden, of juffrouw, of een andere dame... zie ook mijn uitgebreide feedback op de limerick van Leeuwin. Sleutelen maar! Succes, Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal

Lid sinds

6 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit echtpaar gaat elkaar ondanks alle ellende in Vierverlaten niet verlaten. Daar zie ik de lol wel van in.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Sorry Riny, maar het was nu eenmaal in Vierverlaten. Technisch klopt het niet. Ik zal en weglaten.