Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#152 pijnlijk

Daar was eens een jonkman in Sydney hij zoende een vrouw genaamd Britney sprak zij heel verveeld kijk daar bij dat beeld geilt mijn man nu op jou, hij is bi Nog eentje Een klokkenmaker uit Zwitserland wilde wat anders, sprong uit de band struinde in een souk volgde zijn koekoek maar de zaak was heel snel afgebrand

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar was eens een jonkman in Sydney hij zoende een vrouw genaamd Britney sprak zij heel verveeld kijk daar bij dat beeld geilt mijn man nu op jou, hij is bi Nog eentje Een klokkenmaker uit Zwitserland wilde wat anders, sprong uit de band struinde in een souk volgde zijn koekoek maar de zaak was heel snel afgebrand
Hallo Leeghoofd (ja, hoe moet ik je anders noemen?), Er zitten aardige opzetjes in deze twee limericks, maar nu dat afmaken nog... Nee, het is niet eenvoudig. Je was gewaarschuwd. Beide slotregels zijn niet erg sterk en daarbij ontspoort het ritme. Doe die dreun! Ik blijf het hier zeggen. En lees je eigen limerick hardop, dan hoor je vanzelf waar het ritme hapert. '[Hij] volgde zijn koekoek' vind ik wel een parelzinnetje trouwens. Groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal