Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 152 Vrolijke schrijfster

Een vrolijke schrijfster uit het zuiden Dronk graag een borreltje met veel kruiden Dan schreef zij heel vrij En iedereen werd blij Van wat zij op het SOL-forum spuide Zo vond ook Ton uit het Westland Wat zij schreef heel interessant Hij dacht 'tjeetje Mina' En las het voor aan Esina Die sprak: 'Zij is de beste, met afstand!'

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Maddy, dankjewel, fijn dat jij het leuk vindt. Die video heb ik nog niet gezien, maar heb wel een vermoeden; vroeger in dienst zongen we de meest schunnige teksten op waarschijnlijk die melodie. :o

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nel, dank voor je reactie, het rammelt ritmisch inderdaad een beetje, maar ik kan ermee leven. Ik ben meer van de afdeling 'aggemoarleuthet' ;)

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stella, Esina is... een vriendin met wie ik vaak de leukste dingen meemaak, soms slachtoffer, soms aangever, soms klankbord. Zij figureert nogal eens in mijn schrijfsels, is heel lief, tikkie naïef, heel vrouwelijk, erg aanhankelijk, lekker eigenwijs en ze zoent heerlijk! Het is een prachtwijf! Inmiddels vaste gast op SOL, ik denk -aan de reacties van andere SOL'ers te zien - dat ze ook hier menig hart heeft gestolen.

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
er was eens een man met tomaten hij kon het schrijven niet laten hij pakte een stift en schreef in zijn schrift ik zal de sollers nooit verlaten la la la la la la :D

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Grandioos, i-Kat! Jij weet van inkoppen! :thumbsup: :thumbsup: Vraagje; heb jij verlatingsangst? Esina zat net mee te lezen en opperde deze mogelijkheid. Neem het haar maar niet kwalijk, sinds we bij die therapeut lopen, zoekt zij overal iets achter. ;)

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Er was eens een vrouw met beha-nijd Het kleedhokje gaf ze geen respijt Maar Ton maakt haar blij Nu zingt ze heel vrij Over het SOLsyndroom waar zij ook aan lijdt Lalalalalala

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton, met al die enthousiaste reacties is het niet onlogisch dat je met Esina in therapie bent. Voor jou de taak om haar duidelijk te maken dat het alleen maar sol-lol is. Leuk gedaan, ik zat ook steeds te rommelen, mijn terrein is toch meer de verhalen... Groet Connie

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tjee, @Ton, is hier nu iedereen verliefd op je geworden? Het wordt wellicht tijd dat je Esina in de kassen wegzet. Kan ze lekker tomaten plukken, fresia's afsnijden, asters voorzien van zo'n eng draadje dat de bloem omhoog houdt, druiven afstoffen, noem het. Met recht heb je over @Nancy geschreven, ze is inderdaad altijd zo blij en attent. Maar dat @Nel - de koningin van de limerick - zegt dat het ritmisch rammelt ... Will Esina daarom niet meer luisteren als je gitaar speelt? :D

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ton, je bent zelf een vrolijke schrijver, met badhemd en al! :{} @Mili, asters voorzien van zo'n eng draadje dat de bloem omhoog houdt en druiven afstoffen, hoe heerlijk! Ik zal Esina als troost mijn tuinmannetjes sturen. Of krijg ik dan mot met Ton?

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Elyse, je moet toch wel uitkijken met Westlanders is mijn ervaring. Het is een trots volk dat zijn eigen boontjes dopt en zelf de druivenkistjes timmert. Geen idee hoe hij gaat reageren. Als het even meezit, overlaadt hij je Mexicaanse berg met orchideeën.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Nancy wat een leuke limerick weer! Ik voel me gevleid, maar het klopt dat ik graag iedereen blij maak, da's alleen maar leuk , al die blije gezichten om je heen.

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Connie, dankjewel voor je leuke reactie. En wat Esina betreft, ik volg je advies deze keer niet op; ik laat het graag zoals het is, dat houdt onze relatie levendig :D

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mili, Esina doet inderdaad al die dingen in de kassen, op één na. Dat met die draadjes heeft zij vervangen door die blauwe pilletjes. Het zijn trouwens gerbera's waar dat mee gebeurt. Heb jij nou in het verleden in de kassen bijverdiend?

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Elyse, dank voor je compliment! En Mili overdrijft wel een beetje over die Westlanders, er zijn alleen maar aardige tussen. En Esina is blij met wat assistentie, en ik ook; dan heeft ze meer tijd voor mij ;) Dus stuur maar door, die sombrero-types.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ze komen dran! Een van de twee mist wat voortanden maar zijn lach is desondanks ontwapenend. Je hoeft hem niet naar de tandarts te sturen, ik heb het geprobeerd maar hij vindt tandartsen eng. Krijg ik dan wat orchideeën? (Wel in zelfgetimmerde druivenkistjes graag, die gedachte ontroert me diep.) Ik vind orchideeën zo prachtig maar ze gaan altijd dood bij mij. Misschien zijn die uit de Westlandse kassen van betere kwaliteit. Ik zie ernaar uit. :)

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha ha, Elyse, heb je ze wel verteld dat we hier in het Westland niet aan siësta doen? D'r moet hier keihard gewerkt worden. Je krijgt je orchideeën, hoor. Alleen dat kistje wordt lastig, ik ben deze week aan het klussen en heb - heel weinig origineel - op mijn duim getimmerd.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Poging tot limerick. Die olijkeTon Badhemd uit tomatenland heeft de lachers op zijn hand op de Remington doet hij zijn best Sol en Esina doen de rest samen vormen wij de leukste site van het land.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ton, Je missie is weer geslaagd deze week. je hebt de SOL-lers aan het lachen. En behalve van jou rammelige ritmiek heb ik ook genoten van alle reacties hier!

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een vrolijke schrijfster uit het zuiden Dronk graag een borreltje met veel kruiden Dan schreef zij heel vrij En iedereen werd blij Van wat zij op het SOL-forum spuide Zo vond ook Ton uit het Westland Wat zij schreef heel interessant Hij dacht 'tjeetje Mina' En las het voor aan Esina Die sprak: 'Zij is de beste, met afstand!'
Hallo Ton, Een beetje inside jokes, deze limericks. Ik lees ook dat de haperingen in het ritme je een zorg zullen wezen. Ik ga dus maar geen moeite doen om reparaties voor te stellen :-p Met de humor zit het wel goed bij jou, geloof ik. Veel schrijfplezier verder, groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal