Lid sinds

6 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Opdracht #152 : Trilogie

Marina en Tina van Sint-Latem Zij kunnen het twerken niet laten Ze sidderen en trillen met persende billen tot plots de siliconen aflaten Marino en Tino van de Karpaten zij kunnen het trainen niet laten Ze duwen en tillen ze heffen de billen tot "oeps" ze een windje aflaten Mac Donald en Trump van de Staten Zij kunnen de vrouwen niet laten Zij flirten en willen met grote pupillen al kwijlend de harem der Emiraten

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sarina, welkom bij het SOL-forum. Je hebt 3 mooie en humoristische limericks gemaakt! Ik heb ze met veel plezier en een schaterlach gelezen! :thumbsup:

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marina en Tina van Sint-Latem Zij kunnen het twerken niet laten Ze sidderen en trillen met persende billen tot plots de siliconen aflaten Marino en Tino van de Karpaten zij kunnen het trainen niet laten Ze duwen en tillen ze heffen de billen tot "oeps" ze een windje aflaten Mac Donald en Trump van de Staten Zij kunnen de vrouwen niet laten Zij flirten en willen met grote pupillen al kwijlend de harem der Emiraten
Hallo Sarina, Je hebt je duidelijk uitgeleefd op het ondeugende. Er zitten leuke grappen in. En ja, limericks zijn nou eenmaal banaal. Ik vind de ritmes hier en daar zozo, vooral de laatste regel van de derde limerick. Volgens mij zit daar een lettergreep teveel in. Maar goed, er wordt wel vaker gesmokkeld in dit genre. Groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal