Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#152 - Corset en andere limericks

Een dikke boerin uit Den Dolder zocht naar haar corset op de zolder totdat zij luid zei de wanhoop nabij: Geef mij maar een maliënkolder

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nog éën: Een dikke boerin uit Den Dolder die leegde haar blaas op de zolder Het kletterde luid de stoom kwam eruit De boer riep: wat is dit voor kolder.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Nel, ja, dat deuntje. Iets voor met Ton in de bus? Ik zal het maar niet hardop zeggen; geen mens stapt de bus nog in. Heel leuk gevonden.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel, Nancy, Karinska Annette, Madd en Riny. Onderweg op de fiets bedacht ik er nog één: Een leraar uit Anna Parochie was eigenlijk nog maar een jochie schoot propjes omhoog als iedereen boog maakte hij stiekem een vloggie

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Nel, je bedelft ons onder de meest verrukkelijke limericks. Wat zijn ze goed allemaal. Van corset naar blaas naar een treitervloggie? :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mili, fijn dat je genoot. Tijdens het strijken zojuist bedacht ik nog de volgende: Een jeugdpsychiater uit Muiden die liet alle noodklokken luiden: De zorg is failliet pas op of ik schiet op de lui in Den Haag die 't verbruiden.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Nel, typo verbruien? Ik heb er zo'n moeite voor moeten doen en bij jou borrelen ze spontaan op, zelf tijdens het strijken en fietsen. En als je nu hard gaat lopen, ben je dan niet meer te stuiten? ;)

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Geen typo, @Mili, maar de o.v.t. van verbruien (om het te laten rijmen). En ja, ze blijven maar komen, zelfs als ik stilzit. :-)

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Nel, geweldig leuk, deze dichterlijke eruptie! Allemaal even leuk, ik weet zeker dat je in de bus er zo nog een stuk of wat uit je mouw schudt. Dus... Je gaat toch we mee op de volgende SOL-excursie? :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel leuk, Ton. Ik ga de volgende keer graag mee op SOL-excursie en hier nog éën: Een aardbeienplukker uit Rhoden had niets om de tijd mee te doden Toen kwam zij voorbij met roomblanke dij prompt tartte hij alle geboden Lalalalala lalalala ...

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Lalalalalalala....deuntje zit er zeker in en jij vlamt ze achter elkaar op het net. Ik ga zo fietsen, eens zien of dat mij ook kan helpen :D Genoten van je grappen!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel, @I/Kat Mij leverde het fietsen de volgende limerick op: Een montere fietser uit Gorssel kreeg daag'lijks een steek van een horzel Toen was ze het zat Ze wees naar haar rad: Kijk uit dat ik jé niet vermorzel Lalalalala lalakala ...

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag @Blavatski, Zelfs tijdens het douchen kreeg ik de d(r)eun niet uit mijn hoofd. @Wilma, wat deed je me aan. :-) Verlos me ... Gelukkig nu een een klein foutje in het ritme. Het einde is in zicht. Een beeldschone dame uit Crailo die kreeg van haar minnaar een kano Ze deden de daad in deinende staat dreven zij af naar de Arno Lalalalala lalalala ...

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: Nel de koningin van de limerick! Ik weet niet of je het limericken ooit nog onder je creative hersenpan vandaan krijgt, je hebt mij in ieder geval met een niet aflatende dreun opgezadeld. :lol:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
@Nel :lol: niet normaal hoeveel jij eruitperst Er was eens een mevrouw op So- ol Zij had veel limericks in haar Bo-ol Haar lezers verbluft Over haar vernuft Niets was haar schrijfpen te do-ol Lalalalalala

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nel, de dreun zit er bij jou goed in. Die uit Den Dolder, Muiden en Rhoden vind ik de beste. Dreint de deun ook de hele dag door je hoofd? Hoe kom je daar weer los van? Heeft Wilma daar ook een remedie voor?

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nel... zit er geen rem meer op? Als je het niet kunt laten... wij hebben wel plezier :thumbsup: Groet Connie
Ik heb nu even een pauze. Gelukkig beleef je er plezier asn, Connie. :)

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
:lol: Nel de koningin van de limerick! Ik weet niet of je het limericken ooit nog onder je creative hersenpan vandaan krijgt, je hebt mij in ieder geval met een niet aflatende dreun opgezadeld. :lol:
Wat een eer, Elyse. En excuses voor de dreun. ;-)

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Nel :lol: niet normaal hoeveel jij eruitperst Er was eens een me vrouw op So- ol Zij had veel limericks in haar Bo-ol Haar lezers verbluft Over haar vernuft Niets was haar schrijfpen te do-ol Lalalalalala
Ook dit is een eer. Geweldig, Nancy! Hartelijk dank.