Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#152 Almere

Een lelijke heks uit Almere Die moest echt nog toveren leren De beet in haar lip En poep bij haar bip(s) Dat zou haar toch meer moeten deren.

Lid sinds

10 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Pindarots, ... deze dames zijn toch maar overal te vinden. Leren moet dus iedereen, zelfs heksen. Een leuk idee.

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een lelijke heks uit Almere Die moest echt nog toveren leren De beet in haar lip En poep bij haar bip(s) Dat zou haar toch meer moeten deren.
Hallo Pindarots, Deze keer heb ik over het ritme geen opmerkingen, dat is nog niet vaak gebeurd! Je begint sterk met de eerste twee regels, maar daarna mis ik toch enige samenhang. Ik moet nog teveel raden naar de oorsprong van de beet en van de poep. Ontgaat mij hier iets, of zijn deze verschijnselen vrij willekeurig gekozen? Probeer eens een sterker vervolg te bedenken, de dreun zit er al in. Succes, Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag allemaal, Veel dank voor jullie leuke en aanmoedigende reacties! Mevrouw Schrijftaal, dank voor de uitdaging. Een lelijke heks uit Almere die wou zo graag toveren leren Ze beet op haar lip bij elke luchttrip Tot bloedens toe bleef zij proberen.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En omdat het zo leuk is om te doen, deze opdracht, nog één: Er was eens een heks in Almere die ging met haar bezem jongleren Ze hing aan de stok toen scheurde haar rok waarop zij dacht Krijg nou de klere(n)

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En omdat het zo leuk is om te doen, deze opdracht, nog één: Er was eens een heks in Almere die ging met haar bezem jongleren Ze hing aan de stok toen scheurde haar rok waarop zij dacht Krijg nou de klere(n)
Yesss! Dit is 'm. Drie keer is scheepsrecht. Groet van Wilma weer P.S. ze hoeft het niet te denken, ze mag het ook zeggen, of roepen (krijg nou de klere!)

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En omdat het zo leuk is om te doen, deze opdracht, nog één: Er was eens een heks in Almere die ging met haar bezem jongleren Ze hing aan de stok toen scheurde haar rok waarop zij dacht Krijg nou de klere(n)
:lol: :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heftig bedankt voor jullie reacties! En dat de heks kan roepen en zeggen en eventueel kan dijenkletsen: daar had ik gewoon niet aan gedacht. Dus bedankt voor de feedback mevrouw Schrijftaal!

Lid sinds

18 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heftig bedankt voor jullie reacties! En dat de heks kan roepen en zeggen en eventueel kan dijenkletsen: daar had ik gewoon niet aan gedacht. Dus bedankt voor de feedback mevrouw Schrijftaal!
Graag gedaan! Groet van Wilma