Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 152 - Tegenslag

Een bommenmaker in Lemmer, kreeg met zijn gezondheid ge-emmer. Hij ging naar de apotheek en werd daar lijkbleek want hij kreeg een ontstekingsremmer! :crybaby:

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een BOMmenmaker in Lemmer, kreeg MET zijn gezondheid ge-EMMER. Hij ging NAAR de apotheek en WERD daar lijkbleek want hij kreeg een ONTstekingsremmer :crybaby:
Hallo Karinska, Hahaha, dit is een leuke pointe, de eerste die me echt aan het lachen maakt. Dan vergeef ik je meteen het gesmokkel met het ritme, want je kunt sommige lettergrepen makkelijk verlengen of half 'inslikken'. Dat met die hoofdletters moet je niet doen, dat maakt het beeld heel onrustig. Als je hardop leest, merk je vanzelf welke lettergrepen beklemtoond worden en welke niet. Nog even 'poetsen' dus! Groet van Mevrouw SchrijfTaal

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een BOMmenmaker in Lemmer, kreeg MET zijn gezondheid ge-EMMER. Hij ging NAAR de apotheek en WERD daar lijkbleek want hij kreeg een ONTstekingsremmer :crybaby:
Hallo Karinska, Hahaha, dit is een leuke pointe, de eerste die me echt aan het lachen maakt. Dan vergeef ik je meteen het gesmokkel met het ritme, want je kunt sommige lettergrepen makkelijk verlengen of half 'inslikken'. Dat met die hoofdletters moet je niet doen, dat maakt het beeld heel onrustig. Als je hardop leest, merk je vanzelf welke lettergrepen beklemtoond worden en welke niet. Nog even 'poetsen' dus! Groet van Mevrouw SchrijfTaal
Super bedankt voor deze complimenten, maakt me best trots :o Fijn dat je er om kon lachen. Ik heb je tips opgevolgd en de schrijfwijze aangepast; volgens mij is het nu goed.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie fijne reacties, Annette, Pindarots, Stella M. ! En ja, Stella, inderdaad: nu de rest nog ;)

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dank voor de positieve reacties: Nel, Riny, Nyceway en i-Kat! Aangezien ik zag dat voor meerderen "de beer los is" m.b.t. deze vrolijke opdracht, heb ik er ook nog één: Een broodjesbakker in Zwolle moest haastig naar de dokter hollen want hij was, echt waar tis vreselijk naar gebeten door twee tijgerbollen ... LAAA la la la LAAA la ...

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dank voor de positieve reacties: Nel, Riny, Nyceway en i-Kat! Aangezien ik zag dat voor meerderen "de beer los is" m.b.t. deze vrolijke opdracht, heb ik er ook nog één: Een broodjesbakker in Zwolle moest haastig naar de dokter hollen want hij was, echt waar tis vreselijk naar gebeten door twee tijgerbollen ... LAAA la la la LAAA la ...
Hahaha, de smaak te pakken dus, besmet met het limerickvirus! Groet van Wilma weer

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind jouw limericks erg origineel Karinska! Hier in Mexico geen tijgerbollen, voor mij is het pure nostalgie ... :thumbsup: :)

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ i-Kat en @Ton, bedankt voor jullie reacties en fijn dat ik jullie heb laten lachen! @Riny, kan ik me voorstellen, hoor, je weet maar nooit ... @Schrijfcoach Wilma, bedankt, en je hebt gelijk, het is net een virus. Ik heb expres afgelopen weekend even niet gekeken, want dat "La-la..." etcetera blijft door mijn hoofd spoken. @elysevdr, bedankt voor je compliment. Nostalgie? Dan ben je zeker al een tijd weg uit Nederland :) Wat leuk dat je desondanks bij SOL zit.

Lid sinds

7 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een heerlijke originele limericks. Een plezier om te lezen. :thumbsup:
Bedankt, Marceline; fijn dat je ze leuk vindt :o