Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

# 151 Voor Mizzy.

Ja, ik heb hem vermoord. Ik heb hem uit de helikopter geduwd en heb er geen spijt van. Hij heeft mijn zusje Mizzy vermoord en dacht er ongestraft mee weg te komen. Ik weet dat mijn zus zelfmoord heeft gepleegd maar dat kwam door hem. Hij had haar misbruikt, verkracht en vernedert. Er is niet eens een rechtszaak geweest. Zijn vrienden hadden hem een alibi gegeven. Als je geld hebt dan denk je dat je alles maar kunt veroorloven. Mizzy was er zo kapot van dat ze niemand meer toeliet in haar leven. Zelfs mij niet, haar tweelingbroer. Maar toen leek het of ze weer opleefde. Ze ging weer dingen doen, kwam haar huis uit. Ging zelfs weer parachutespringen. Alleen, ze sprong wel maar deed haar parachute niet open. In haar woning vonden we haar afscheidsbrieven. Toen zon ik op wraak. Het heeft lang geduurd maar ik wist tot zijn vriendenkring door te dringen. Ik had zelfs zijn vrijgezellenfeest georganiseerd. Wij zouden het vieren op een plek dat lastig over land te bereiken is. Dat had ik voorgesteld en regelde een helikopter met piloot. Die piloot was Jim, de vriend van Mizzy. Samen hebben we het plan bedacht. Wij dronken allemaal nog een drankje voor de vlucht. In het mijne zat niks maar in die van de anderen zat een verdovend middel. Het moest een verrassing zijn voor hem waar we heen gingen dus hij kreeg een blinddoek voor. Toen wij al een tijdje onderweg waren en het verdovend middel begon te werken heb ik eerst die twee vrienden van hem naar buiten geduwd. Ze stribbelden niet tegen. Hadden niet door wat er ging gebeuren. We vlogen ergens boven een korenveld. Tenslotte was het zijn beurt. Vlak voor ik hem een zetje gaf zei ik "met de groeten van Mizzy".