Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#149 speechles

Geachte aanwezigen, Lekker hartelijk. Als ik het niet dacht: ambtenaar van de burgerlijke stand voor een dag is een no go area voor deze krachtdadige vrouw in het bezit van 68 kilo ondermijnende gedachten. Misschien eerst een gevulde koek. Heb ik hem echt nu al op? Lief bruidspaar, beste vrienden en familie. Hier ga ik ten onder, wedden? Hij is eerder gehuwd geweest met een vrouw die twee kinderen had van een andere partner. Zij heeft pleegouders en een biologische moeder. En haar vader de zaaddonor is er ook. Hoe samengesteld wil je 't hebben in de trouwzaal? Laat ik de vaatwasser even uitruimen. De afvalbak bij de straat zetten. Kattenbak verschonen. Roken. Was ik maar nooit gestopt. Paling roken dan. Misschien krijg ik rooksignalen. De wind staat goed. En daar ga ik. Lieve mensen, allerliefst bruidspaar. Vandaag vieren we de liefde en het leven. En dat doen we met z'n allen, zoals we hier zijn, in verbondenheid met deze stralende bruid en glimmende bruidegom. En wat hebben zij een zalige smurriefamilie om zich heen verzameld! Er is de aangewaaide oma, de verwenvader, de extramoeder, de jeleerdemeomvaniemandtehoudenvrouw....... Ik gooi mijn haren los en snuit mijn neus.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Pindarots, wat ben je toch heerlijk gek. Waarom kom je niet meer hier, de panelen opvrolijken? Smurriefamilie. :D

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh wat heerlijk! Een stralende bruid, een glimmende bruidegom en een zalige smurriefamilie. Ik ben het helemaal met Mili eens, je moet echt vaker langskomen, lekker met je haren los. :) :thumbsup: :{}

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb speechless genoten van dit verhaal. Zelfs de voorvader in de zaal...hoe actueel. Lees graag meer van je, Groet Connie