Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 149 Helikopter, want de bel doet het niet

Bart zit op zijn luie reet naar een worstelpartij te kijken. Onder het genot van een biertje en een zak Aldi-pinda’s krabt hij tussendoor zijn behaarde buik. Hij heeft van niemand last, woont rustig in zijn bovenwoning. Terwijl de partij intenser wordt, hoort hij op de achtergrond het geluid van een helikopter. ‘Is dat op de tv?’ Hij neemt de afstandsbediening erbij en zet de tv op stil. Het komt van buiten. Diep zuchtend kruipt Bart van de bank en loopt naar het raam en begint aan het touw van het rolluik te trekken. Een fel licht schijnt in zijn gezicht. De helikopter vliegt voor zijn raam. ‘Ik probeer het worstelen te kijken.’ roept hij terwijl de laatste hap, half verteerde pinda’s uit zijn mond spatten. Iets komt hem van buiten tegemoet. Het raam splintert en een granaat valt naast hem neer. ‘Kut.’ Bart doet een poging om als een actieheld achter de bank te springen, echter ploft hij lomp met zijn gezicht tegen de leuning. Gas mengt zich in de ruimte en een persoon gekleed in pantserkleding springt vanuit de helikopter naar binnen. Bart valt in diepe slaap. Langzaam wordt Bart wakker, kijkt wazig om zich heen. Hij zit vastgebonden aan een van zijn eetkamerstoelen. Op tafel branden enkele kaarsen. De keukendeur gaat open en een heerlijkere geur komt hem tegemoet. Tevens staat er een knappe vrouw in de deuropening met een kom sla in de handen. De rondborstige blondine gekleed in een pittig jurkje loopt verleidelijk naar hem toe en zet de sla op tafel. ‘Wat heeft dit te betekenen, wie ben je?’ ‘Ik ben Lucy, lieverd, ik hoop dat je het leuk vind.’ ‘Nee, niet echt!’ roept Bart. Lucy neemt haar telefoon tevoorschijn en opent een dating app. ‘Bart Treurniet, 33 jaar. Zoekt een spannende date met actie en passie… Het is ook nooit goed genoeg voor jullie mannen!’ Huilend rent ze naar haar zelfgebouwde Jetpack en vliegt het raam uit.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, wat geweldig Richard. Bizar, maar wel heel leuk: 'als een actieheld achter de bank te springen' , je zal het maar moeten doen. Lucy heeft er weer een teleurstelling bij.

Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo bizar, geweldig! Zoekt een spannende date met actie en passie, nou dat is gelukt! Ik vind het niet zo bij deze date passen dat ze huilend wegrent. Ze heeft veel lef, wil de date duidelijk graag, heeft er veel moeite voor gedaan en laat zich niet zomaar uit het veld slaan. Maar zodra hij zegt dat hij het niet leuk vindt neemt ze huilend de benen/vleugels. Voor mijn gevoel matcht dat niet echt.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@I kat, fijn om te horen :) @Karinska, of die pindas ooit verteren is maar de vraag @Riny, ja die dates zijn niet meer wat ze geweest zijn @Dreaming, Tja Lucy is heel impulsief, maar tevens een erg instabiel typetje.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, Het is vermakelijk! De half verteerde rondspattende pinda's: geweldig! Maar de [ rondborstige blondine in een pittig jurkje] vind ik niet zo fraai. Wat als je daar meer 'show' van maakt ipv al die bijvoeglijke naamwoorden te gebruiken? Ik deel met dreaming dat huilen niet past. Ik zou het bij dit typetje natuurlijker vinden als ze de sla bij hem naar binnen propt waarna ze in haar Jetpak wegvliegt.. Met veel plezier gelezen!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hahaha Richard deze is helemaal top. Totaal bizar en onvoorspelbaar. Heel erg goed :thumbsup: en een extra duim voor de titel :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad bizar en onvoorspelbaar. Leuk om te lezen :-) Tinder (of hoe heet dat) op z'n onvoorspelbaar. Ik denk persoonlijk dat Lucy idd ook niet echt zou huilen, eerder kwaad worden of beledigt dat hij niet door heeft dat ze hemel en heli heeft bewogen om zijn aandacht te trekken (en dat feit kun je ook op verschillende manieren interpreteren). Een beledigde blondine in een bloedrode jurk met een stoere jetpack versierd met strasssteentjes en eenhoornstickers :-) Bomshell? Met plezier gelezen.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Richard, Grappig verhaal. Leuke date die op niets uitloopt. Nu niet en nooit niet. Hij kijkt liever naar het worstelen op televisie. Een te saaie piet voor de vurige, emotionele Lucy. :o

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zit hier heerlijk te lachen in mijn bureaustoel. Duidelijk. Je bent niet creatief geblokkeerd. Die vrouw wel door zijn reactie. Wat rottig toch.