Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#149 Goede gewoonte

Ik zeg tegen alles nee wat ik niet wil en tegen alles ja wat ik wel wil. Dat lijkt me een goede gewoonte.

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En volgens mij zeg je nu 'nee' tegen je bed. Tja, wat moet je daar ook mee? Een goede gewoonte. Heerlijk Tja. Ik schenk maar eens een glaasje wijn in. Het is hier vrijdag en borreltijd. :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Bij mij is het al eerder borreltijd. Waarom verschijnen mijn reacties altijd twee keer? Ik zal de vorige wel weer weghalen. Het is elke keer hetzelfde.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Bij mij is het al eerder borreltijd. Waarom verschijnen mijn reacties altijd twee keer? Ik zal de vorige wel weer weghalen. Het is elke keer hetzelfde.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Zucht.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee hoor,Tja, ... ik zie het maar een keer. Mijn borreltje is al uitgewerkt. Jij bent een consequent persoon. Iemand waarop je kunt bouwen. Dag Tja.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog nooit een vrouw gekend, die bij nacht en ontij zoveel computerperikelen kent. Houd moed, je komt in veelvoud door. :)

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, zelfs in de nacht zeg je geen nee tegen jezelf, maar een krachtig ja door te blijven melden :nod: Groet Connie

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Als iemand zegt of die je iets mag vragen, zeg je dat dit geen probleem is maar dat het antwoord in ieder geval nee is. Scheelt een hoop gedoe. Tegen de kleinkinderen zeg ik trouwens zelden nee.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, dat is toch kortzichtig en hard? Je kunt dan misschien wel zeggen: nee, hoor, ik ben je doelgroep niet. Soms stralen ze al uit wat ze willen. Ik denk nu aan Jehova's getuigen en dergelijke lieden. Succes.

Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijne lijn, maar ik zou de woordvolgorde omdraaien. Ik zeg tegen alles nee wat ik niet wil en tegen alles ja wat ik wel wil. Ik zeg nee tegen alles wat ik niet wil, en ja tegen alles wat ik wel wil. Alles wat ik (niet) wil is voor mij een geheel.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Is mooi, Leeghoofd. Ik laat het toch maar staan. Tenzij je me dwingt het te veranderen. Je weet toch dat ik keihard ben, Riny?

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Keihard ben je toch niet helemaal, Tja. Er moet toch ergens een plekje zijn ... In ieder geval: hoop doet leven.