Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#143 Een dagje strand

Vulkaan heeft oprisping. Zee overrompelt me. Badmeester geniet van oprisping; strandgangers confuus. . Noot: Deze twee zeswoordenzinnen kunnen elk afzonderlijk worden gelezen, of tezamen. Omdat ik altijd zo beeldend schrijf, heb ik mezelf gedwongen terug te gaan tot de kern van wat ik wilde vertellen. Niet helemaal conform opdracht misschien, maar het was een leerzaam proces. Simpelweg een klein experimentje. Alsof je 's ochtends met een schok wakker wordt, en je je alleen de kern van de droom herinnert.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een zeer bijzondere invulling van de opdracht. :thumbsup: Meteen tijdens het lezen schiet mij het woord tsunami binnen en als dat jouw bedoeling is plaats ik het op de juiste manier binnen de opdracht. Hoewel als de badmeester daarvan geniet is hij wel een hele vreemde. :confused: Maar in het saaie bestaan van een badmeester als de zee altijd kalm is kan ik het wel weer begrijpen.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag AngelinaMarina, Ik geloof dat ik liever een beeldend verhaal lees, dan twee zinnen, alhoewel de zinnen boeiend zijn. :o Zou het een idee zijn om de volledige tekst ook eens te laten lezen hier zodat we de worsteling kunnen volgen? Welkom.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
AngelinaMarina, ... het lijkt wel een modern gedicht. Een paar regels weer gegeven en de rest verzin je er zelf wel bij. Een ieder kan dat voor zichzelf invullen. Ik vind het wel grappig gedaan.