Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#143 Het zal me morse wezen

.... .- .-.. .-.. --- / . .-.. / -.-. .- -- .. -. --- --..-- / -- . - / .... . -. -.- / --.. .- .- -.. .-.-.- / --. .-. .- .- --. / --.. --- ..- / .. -.- / . . -. / -... . ... - . .-.. .-.. .. -. --. / .-- .. .-.. .-.. . -. / -.. --- . -. .-.-.- / / / ....- / ..-. .-. .. . - --..-- / .-- . / --.. .. .--- -. / -- . - / ...- .. .--- ..-. / -- .- -. --..-- / .-- . . ... / . .-. / -. .. . - / - . / --.. ..- .. -. .. --. / -- . . / ..--- / -.- .-- . -.- -.- . -... --- --- -- / -.- .-. --- -.- . - - . -. --..-- / . -. / -. .. . - / .-- . . .-. / --. . .-- --- -. . / -.- .-. --- -.- . - - . -. --..-- / .-- . / .--. .-. --- . ...- . -. / .... . - / ...- . .-. ... -.-. .... .. .-.. / . . -. / .--. --- - .--- . / --.. ..- ..- .-. ...- .-.. . . ... --..-- / --. .-. .- .- --. / -- . . .-. / ... .- ..- ... / -.. .- -. / ...- .-.. . . ... / / . . -. / -- . -..- .. -.-. .- -. --- / --- ..-. / -.-. .- .-. .-. . .-. --- --..-- / -. ..- / -- . - / - .-. ..- -- .--. / .- .- -. / -.. . / -- .- -.-. .... - / .-- . . - / .. -.- / .... . - / -. .. . - / -- . . .-. / / -.. . / -... . ... - . .-.. .-.. .. -. --. / .-- .. .-.. / .. -.- / --. .-. .- .- --. / .-.. .- - . -. / -... . --.. --- .-. --. . -. / .. -. / -... ..- -. -.- . .-. / ..--- -.... .- / -. .- -... .. .--- / .... . - / -.- .-.. .. -- .-. . -.- .-.-.- / / . .-. / --.. .. - / ... .--. --- . -.. / .- -.-. .... - . .-. --..-- / .... . - / -... . --.. --- . -.- / .... . . ..-. - / .... --- -. --. . .-. .-.-.- /

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
.... . - / .--. --- - .--- . / --.. ..- ..- .-. ...- .-.. . . ... / --.. .- .-.. / .-- . .-.. / ...- .- -. / -.. . / -.- --- . / --.. .. .--- -. --..-- / .. -. / .--. .-.. .- .- - ... / ...- .- -. / .... . - / .--. .- .- .-. -.. .-.-.-

Lid sinds

6 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
... als de nieuwe techniek het laat afweten, weet ik niet of leveringen wel kunnen. Laat staan dat de gps de gewenste locatie vindt.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Richard Otten, Gelukkig heb ik ooit Morse geleerd, kon de boodschap - hopelijk correct - ontcijferen. Jammer dat je hem naar de verkeerde hebt gestuurd. Ik bezorg geen friet, wel een compliment voor je uitwerking van de opdracht. Wat ik me wel afvraag, wat is er precies uitgevallen? elektriciteit kan het niet zijn. Met een glimlach gelezen. Hartelijke groeten, schrijfcoach Inanna Is dit het bericht? Hallo El Camino, met Henk Zaad. Graag zou ik een bestelling willen doen. 4 friet, we zijn met vijf man, wees er niet te zuinig mee 2 kwekkeboom kroketten, en niet meer gewone kroketten, we proeven het verschil een potje zuurvlees, graag meer saus dan vlees een mexicano of carrero, nu met trump aan de macht weet ik het niet meer de bestelling wil, ik graag laten bezorgen in bunker 26a nabij het klimrek. er zit spoed achter, het bezoek heeft honger.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb gekozen voor het uitvallen van de gangbare communicatiemiddelen. Bericht klopt :) @Dos, ..-. .-. .. - ..- .-. . -. / --.. .. .--- -. / -. .. . - / - . / ...- . .-. - .-. --- ..- .-- . -. !

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb gekozen voor het uitvallen van de gangbare communicatiemiddelen. Bericht klopt :) @Dos, ..-. .-. .. - ..- .-. . -. / --.. .. .--- -. / -. .. . - / - . / ...- . .-. - .-. --- ..- .-- . -. !
. . -. / . -. -.- . .-.. / ... --- .-.. -....- .-.. .. -.. / --- --- -.- / -. .. . - !

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hilarisch! Dankbaar voor de vertaling, ben nog aan het lachen. Ging dus toch weer over die vaal gele jongens soort van

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, ze kunnen jou ook van 's levensdagen niet klein krijgen. Of dit nu een uitdrukking van de oorlog is? of van vlak na de oorlog? Wat een idee! dat morse verhaal. Fijn, dat je Inanna niet klein hebt kunnen krijgen.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha, dat is echt origineel. Gelukkig zat er een vertaling bij (bedankt Annina!) Van de opdracht heb je een soort onomatopee gemaakt; de uitwerking klinkt als de opdracht. Complimenten!

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier moet je meneer Otten voor heten. Verontrustend of niet, hoe ijverig is dit! Voor mij heb je de prijs voor originaliteit gewonnen deze week. Met dank aan Inanna voor de vertaling. :lol:

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, geweldig! Goed bedacht, heel origineel. Ook ik ben blij met de vertaling ;)
Vertaling is simpel: zie morsevertaling; in beide richtingen.