Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Het Perzische kwatrijn

Dames en heren, erg bedankt voor jullie bijdragen en inspanningen om Perzische kwatrijnen te schrijven, ook de mensen die het dichten liever overslaan. Ik ben erg te spreken over de resultaten en heb ervan genoten. Hier ga ik het nu even bij laten... tot ziens bij de volgende poëzie-opdracht op dit forum! Groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wilma, je hebt je er niet met een jantje van leiden van afgemaakt. Dank voor de vele uren die je kundig en met respect aan ons hebt besteed.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Schrijfcoach Wilma, je hebt je ongehoord ingespand en een tsunami aan kwatrijnen veroorzaakt. Hoewel ik wel eens mijn bedenkingen had over wederom een tsunami aan reacties op vier regels. Een :thumbsup: voor je inzet.

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad een overvloed aan kwatrijnen maar wel erg leuk allemaal, heel blij dat mijn kwatrijnen van feedback voorzien konden worden! Ik dacht even dat ze niet gezien konden worden maar ik begrijp de drukte! Bedankt voor de opdracht (waar ik tegen op zag) en alle inspanning. Ik leer ook veel van de feedback op anderen en ik vind je heerlijk eerlijk!

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een diepe buiging voor zoveel zorg en aandacht Wilma. :thumbsup: De tsunami heeft mij eerlijk gezegd met stomheid geslagen.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wilma, ...dankjewel voor je opdracht(en). Je had me bij het nekvel en stuurde me een x-aantal jaren terug het ijs op! Ongelooflijk, je feedback vergeet ik zeker niet. Succes met je bezigheden.