Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 141 groepsactiviteit

De Champignonmannetjes van weleer, die hun nagels vijlen Schuimbekkende dobermannen, dorstig kwijlen Masochisten aan de lijn Door de geur van leer en latex beginnen ze te ijlen

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hoop dat die champignonmannetjes Nederlands zijn, dan heb ik als Vlaming een (geldig?!) excuus om ze niet te kennen. Ik krijg er kop noch staart aan, maar moest wel glimlachen om mannetjes die hun nagels vijlen, terwijl ze in mijn gedachten een champignonhoedje dragen. En wie begint nu te ijlen, de Dobermannen of de masochisten? Ik krijg er zowaar hetzelfde gevoel bij als Mili. (Moest ik toch googlen om zeker te zijn, op Wiki is het met een enkele 'b')

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, een intrigerend absurdistisch raadsel jouw kwatrijn. Wederom heb ik een vermoeden :o
Marceline, waarom spreek je dat vermoeden niet uit? Misschien brengt het ons op een idee. Van de uitleg, c.q aanwijzing van Richard word ik niets wijzer. Het blijft tobben.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gelijk heb je, Dos. Waarom niet iedereen laten (mee)genieten. Ik breek er mijn hoofd niet meer over. Mss dat ik een inval krijg als ik champignonsoep maak.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, een intrigerend absurdistisch raadsel jouw kwatrijn. Wederom heb ik een vermoeden :o
Marceline, waarom spreek je dat vermoeden niet uit? Misschien brengt het ons op een idee. Van de uitleg, c.q aanwijzing van Richard word ik niets wijzer. Het blijft tobben.
Dos, ik twijfel om mijn vermoeden uit te spreken. Enerzijds omdat jij aangeeft niet graag uit te leggen en het leuk is om het aan de lezer te laten. Anderzijds omdat ik toch wel heel keurig ben, zeker in relatie tot waar Rochard allemaal over schrijft. Maar omdat jij het bent: Champignonmannetjes waren, volgens mij, figuurtjes in een computerspelletje. Vorige week ging Richard 'los' met een sekspop. Mili hintte al naar SM. Ik vermoed dus dat dit gaat om een computerspel van een soort waarvan ik de details niet ken en ook niet wil kennen. Helpt dit?

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat idioot! Ik snap hem/het. Champignonmannetjes zijn van die dikke Michelinmannetjes - die kunnen niet eens hun nagels vijlen - waarschijnlijk hebben ze die niet eens. Dobermann Pincers zijn van die heel enge honden met fel rechtopstaande oortjes als ze je aan hoorde komen en blaffen als een gek als ze je zien aankomen (gelukkig kon hij de omheining niet uit. Masochisten zijn van die enge sexmensen. De geur van leer en latex laat zich begrijpen. Richard, bedankt. Ik ben dus niet helemaal door de ratten besnuffeld. (freewriting write nog vrolijk voort)

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De Champignonmannetjes van weleer, die hun nagels vijlen Schuimbekkende dobermannen, dorstig kwijlen Masochisten aan de lijn Door de geur van leer en latex beginnen ze te ijlen
Dag Richard, Het rijmschema van dit Perzische SM-kwatrijn klopt. Verder vind ik het nogal een samenraapsel van zinnen, van ongelijke lengte. Als je deze opdracht serieus neemt, kijk eens of je er wat meer evenwicht in kunt brengen. Succes! Groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Richard, alleen het leer en latex doet een vermoeden rijzen, maar verder is het voor mij onbekend (en misschine ook maakt dat het onbemind) Groet Connie