Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

#141 - Verlangen naar

Ik word wakker, jij ligt niet bij mij Ik streel mijn tepels en denk het is jij Mijn ogen sluiten in verlangen naar morgen als jij en ik weer samensmelten tot wij

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marceline, zinderende lusten spatten weer van mijn scherm af. Is het je favoriete schrijftrend? Las ik niet ergens - ik denk op fb - nu weet ik het weer - Odile Schmidt schreef er over - dat er een site voor erosschrijvers is? Hoop dat hij echt morgen terug is want anders vrees ik voor de hp. :D

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marceline, zinderende lusten spatten weer van mijn scherm af. Is het je favoriete schrijftrend? Las ik niet ergens - ik denk op fb - nu weet ik het weer - Odile Schmidt schreef er over - dat er een site voor erosschrijvers is? Hoop dat hij echt morgen terug is want anders vrees ik voor de hp. :D
Mili, ik hoop dan maar dat je scherm het kan hebben ;) Tja, 'eros' mijn favoriete schrijftrend? Volgens mij schrijf ik toch ook regelmatig op andere thema's . Maar in dit thema schrijven vind ik inderdaad leuk en het blijft blijkbaar beter hangen dan mijn andere stukjes :D Ik hoop dan maar dat dat in positieve zin is, want erotiek is toch iets moois! En ja, ik hoop ook voor de HP dat hij morgen terug is, stel je voor als dat niet zo zou zijn.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Mij, jij en wij, bijna voor de handliggend met elkaar gerijmd. Mooi. En dat ook nog eens op z'n Perzisch.
Dankjewel, Dos! ik ben blij dat je het mooi vindt. En om de een of andere reden laat de toevoeging 'op z'n Perzisch' uit jouw pen mij grinniken.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, mooi, veelzeggend, gevoelig. Ik denk dat ik het hier maar bij laat :D
Dankjewel Ton. Begrijp ik nou goed dat ik je stil heb gekregen met dit kwatrijn?

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, mooi, veelzeggend, gevoelig. Ik denk dat ik het hier maar bij laat :D
Heeft-ie een keer een goeie aanleiding om voluit te gaan, doet hij er het zwijgen toe. :( :? Ton toch ...

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Marceline, Dos en I-kat; Spreken is zilver, zwijgen is goud. Liever word ik niet al te stout Maar om van nipple-gate te genieten Is ook Badhemd nooit te oud. Soms krijgt ook Ton het te kwaad Zegt dan dat hij het erbij laat Wil zich eigenlijk niet laten kennen Want je weet net hoe dat gaat. Al heeft hij zelden spijt Bij veel lust, lol en jolijt En al dat schaterlachen Heeft hij aan alles schijt Maar, zoals gezegd; Liever word ik niet al te stout, daarom; spreken is zilver, zwijgen is goud

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Marceline, Dos en I-kat; Spreken is zilver, zwijgen is goud. Liever word ik niet al te stout Maar om van nipple-gate te genieten Is ook Badhemd nooit te oud. Soms krijgt ook Ton het te kwaad Zegt dan dat hij het erbij laat Wil zich eigenlijk niet laten kennen Want je weet net hoe dat gaat. Al heeft hij zeldden spijt Bij veel lust, lol en jolijt En al dat schaterlachen Heeft hij aan alles scheit Maar, zoals gezegd; Liever word ik niet al te stout, daarom; zwijgen is zilver, zwijgen is goud
Ton, zo kennen we je weer. Geweldig mooie reactie, in kwatrijn-vorm nog wel. scheit >> schijt zwijgen is zilver >> spreken is zilver

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Dos; oeps, ik was effe iets te enthousiast, ik maak het snel in orde. Dank voor je scherpe blik, blij dat ik je alsnog heb kunnen bevr ... eh, ... bedienen!

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag marceline,
[...] en denk het is jij
Dat neigt naar mijn gevoel toch naar dwangrijm. 'en fluister 'jij''of iets dergelijks lijkt me een mooi alternatief.
Mijn ogen sluiten in verlangen naar morgen
Mooi!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Marceline, Dos en I-kat; Spreken is zilver, zwijgen is goud. Liever word ik niet al te stout Maar om van nipple-gate te genieten Is ook Badhemd nooit te oud. Soms krijgt ook Ton het te kwaad Zegt dan dat hij het erbij laat Wil zich eigenlijk niet laten kennen Want je weet net hoe dat gaat. Al heeft hij zeldden spijt Bij veel lust, lol en jolijt En al dat schaterlachen Heeft hij aan alles scheit Maar, zoals gezegd; Liever word ik niet al te stout, daarom; zwijgen is zilver, zwijgen is goud
Ton, zo kennen we je weer. Geweldig mooie reactie, in kwatrijn-vorm nog wel. scheit >> schijt zwijgen is zilver >> spreken is zilver
Ton en Dos, Wat heb ik heerlijk genoten van jullie woordenspel en reacties. @ Ton: Wat geweldig dat je dan zo'n kwatrijn in het veelvoud uit je mouw schudt. En nipple-gate, hoe verzin je het :D

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag marceline,
[...] en denk het is jij
Dat neigt naar mijn gevoel toch naar dwangrijm. 'en fluister 'jij''of iets dergelijks lijkt me een mooi alternatief.
Mijn ogen sluiten in verlangen naar morgen
Mooi!
Dankjewel Angus, voor je compliment en tip. Ik leer altijd veel van tips, dus zeer welkom. Maar het grappige in deze is dat dit kwatrijn gebaseerd is op een regel die ik ooit eens in een andere context schreef. Die regel luidde: 'Ik werd wakker, streelde mijn tepels en dacht: het is jij.' En natuurlijk is 'het is jij' taalkundig helemaal fout, maar ik vind het mooi. Het is dus van mij, denk ik dan maar. Grappig dat het dan in deze vorm bij jou overkomt als dwangrijm. Groet, Marceline

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marceline, blij dat je hebt genoten. Hoop dat dat morgen weer het geval is... :o Dank voor je compliment over mijn mouw, we zijn er stil van! Wat nipple-gate betreft; jij begon!

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat heb je een fantastische reacties, gegund! Ik zeg gewoon, Mooi Marceline! Je woorden zet de mens in beweging! In woorden dan, hoor...

Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marceline, Erotiek is blijkbaar je favoriete bezigheid, je wordt graag gelezen! ;) Laat het nog iets meer zinderen. Slechts een voorbeeld: Ik word wakker, jij ligt niet bij mij streel zacht mijn tepels en denk het is jij beef ik reeds van verlangen naar morgen als jij en ik weer samensmelten tot wij

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ooh... de kwatrijnen vliegen me hier om de oren, ik voel me verloren, Maar zet toch door hoor ook al krijg ik er een drie voor. Marceline, je bent geweldig en maakt veel spontaans los. Kijk naar al je # ...

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat heb je een fantastische reacties, gegund! Ik zeg gewoon, Mooi Marceline! Je woorden zet de mens in beweging! In woorden dan, hoor...
Dankjewel Madd, fijn zo'n compliment uit jou pen. En ja, ik ben zelf ook wel wat overdonderd door alle fantastische reacties.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Marceline, Erotiek is blijkbaar je favoriete bezigheid, je wordt graag gelezen! ;) Laat het nog iets meer zinderen. Slechts een voorbeeld: Ik word wakker, jij ligt niet bij mij streel zacht mijn tepels en denk het is jij beef ik reeds van verlangen naar morgen als jij en ik weer samensmelten tot wij
Aan de reacties te zien houden velen van erotiek, Leeghoofd! Ook jij, gezien de nog zinderende versie die jij van mijn kwatrijn geschreven hebt :o Ik vind het een compliment dat ik je zo heb kunnen inspireren!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ooh... de kwatrijnen vliegen me hier om de oren, ik voel me verloren, Maar zet toch door hoor ook al krijg ik er een drie voor. Marceline, je bent geweldig en maakt veel spontaans los. Kijk naar al je # ...
Rini, wat een hartverwarmende reactie, dankjewel!! En ik bloos ervan dat je mij geweldig noemt. Jeetje! Ook vind ik het bijzonder dat ik zoveel spontaans losmaak. Zal ik je bekennen dat ik eerst dacht deze week niet mee te doen omdat poëzie niet iets is wat ik normaal schrijf. Nu ben ik blij dat ik het toch geprobeerd heb.