Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#141 - optreden

voor een publiek zingen, heel verhalend begint wat zenuwachtig en dralend na de voorstelling het applaus wij verlaten de bühne stralend

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Izabel, prachtig en zeer herkenbaar voor een ouwe rocker! :thumbsup: En inderdaad welkom en hoop gauw weer wat van je te lezen!

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, Izabel, Mooi, die stemmingswisseling. De teeede zin vind ik minder. Waarnaar verwijst 'het'? Misschien zoiets als: 'we beginnen zenuwachtig en dralend'?

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
bedankt voor de woorden van welkom :) en voor de feedback, ik pas het aan ! is inderdaad beter. (ik betrapte me er op dat ik het schreef en publiceerde, zonder nalezen, zonder meer ... puntje om aan te blijven werken ;) geduld en nalezen... )

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mili is dit nog te afgemeten ? vriendschap en verliefdheid kan je wegen noch meten ik heb vlinders voor jou, alleen jij mag dat weten een samen zijn nooit gebeuren, daar ben ik me van bewust moet ik nu echt moeite doen om je te vergeten ?

Lid sinds

18 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
voor een publiek zingen, heel verhalend begint wat zenuwachtig en dralend na de voorstelling het applaus wij verlaten de bühne stralend
Hallo Izabel, Misschien zou het begin beter werken als je de eerste twee regels omwisselt? Ik vind het 'heel verhalend' er wat aan de haren bijgesleept. Het einde is leuk. Kijk eens of je wat kunt schrappen en schuiven, groet van Wilma van den Akker / Mevrouw SchrijfTaal