Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#139 hondengek vs hondenhater

Hoe springt ze dan? Kom es op, kom maar bij 't vrouwtje. Goed zo, zo is ze braaf, poedipoedi, ja zo is het fijn hè. Nee, vrouwtje gaat toch niet weg, kom geef me een poot. Grote meid hoor. Poep gedaan? Mooi hoor zo'n lekkere bolus. Oeps daar glijdt ie toch nog uit 't vrouwtje d'r hand, geeft niks, kan gebeuren. Kom maar poedipoedi, gaan we even samen in bad. Als ik die slijmzak van een boxer nou nog één keer tegen m'n trap zie pissen dan schijt ik de traplift van z'n klerebaas eronder. En nee ik heb geen hond die dat voor me kan doen. Alsjeblieft niet zeg. Dat moest er nog bijkomen. Dat je verplicht bent een hond te nemen in dit oord. Ik weet niet of jij wel eens tegelijk met een verregende hond in een kamer bent geweest? Dat bedoel ik. Of dat zo'n monster tegen je been schuurt? Of dat 't je een partij staat toe te juichen als je ergens binnenkomt dat je denkt "Rot nou gauw op tegen mij" en dat ze dat niet doen maar nog blijer worden. Kwispelen noemen ze dat geloof ik. Ik zal es kijken wat die stinkende boxer daar nog van terechtbrengt met z'n staartstompie.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Pindarots, je komt en gaat en schrijft knotsgekke teksten. Je hebt ook een pittig taalgebruik. Je tekst mist wat komma's maar dat mag de pret niet drukken. Was je maar wat fideler hier. ;) (vrouwtjeshand/terechtbrengt)

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha Mili dankjewel voor je bruikbare feedback en krachtige aanmoediging. We zullen zien wat deze schrijvende vrouwtjeshand ervan terechtbrengt de komende jaren;-) Jij hebt flink schik in het schrijven is het niet? Ik probeerde je gistermiddag te feedbacken maar kreeg zo vaak melding van een error dat ik de tablet uit nijd heb opgegeten (grapje....dat van die tablet niet van die error). tot schrijfs!

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Erg leuk Pindarots. Met een paar zinnen zet je een heel tafereel neer. Beide dames zie ik gewoon voor mij met hun hondje! Alleen met het tweede tafereel worstel ik even met de eerste zin [Als ik dat klerekreng nou nog één keer met die slijmzak van een boxer tegen m'n trap zie pissen] Ik neem aan dat het klerekreng de buurvrouw is, maar in deze zin lijkt het net of de buurvrouw tegen de trap pist en niet haar boxer. Dat kan natuurlijk ook, maar ik weet niet of dit ook je bedoeling is.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je Marceline! Scherp gezien, ik heb t aangepast want inderdaad er is geen sprake van een tegendetrappissende buurvrouw :D

Rol

  • Anoniem
Hallo Pindarots, Je twee tekstjesen zijn zo heerlijk verschillend, mooi gedaan. Wat ik me wel afvraag is of de HP in het tweede verhaal ook een vrouw is, die voelt namelijk als een man… In ieder geval ben ik wel benieuwd hoe verhaaltje 1 zou zijn als het daar (ook) om een man zou gaan. Zou het dan nog steeds zo liefjes zijn? Schrijfcoach Corrie

Lid sinds

7 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Opvallend dat het 'hondenliefhebber' gedeelte zoveel korter is dan het 'hondenhater 'gedeelte... ;) Grappig, om te kijken of de hond nog wat van het kwispelen terecht brengt met zijn staartstompie.