Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfopdracht # 139 - Hondengek vs hondenhater

Het gras veert onder mijn voeten bij elke stap. Opeens zie ik hem aan het eind van het grasperk staan. De Duitse herder kijkt me met doordringende ogen aan. Mijn adem stokt en ik houd halt. Hij nadert me. Langzaam loopt hij langs me heen terwijl hij me aandachtig gadeslaat. Na enkele minuten vervolg ik langzaam mijn weg. Het gras veert onder mijn voeten bij elke stap. Opeens zie ik de Duitse herder aan het eind van het grasperk staan. We kijken elkaar aan. Het oogcontact is intens en mijn adem stokt. Hij nadert me en ik laat hem. Langzaam loopt hij langs me heen terwijl we elkaar gadeslaan. Onder de indruk vervolg ik langzaam mijn weg.

Rol

  • Anoniem
Hallo Parel, Je bent vanuit één situatie duidelijk aan het spelen gegaan met kleine veranderingen om er verschil in aan te brengen. Toch missen er in de beide plaatjes nog wat aanwijzingen om echt duidelijk te kunnen voelen dat de ene man een hondenhater en de andere een hondengek is. Nu is het een beetje om het even. Kijk eens of je wat meer aanwijzingen kunt laten zien waardoor het verschil duidelijker wordt. Schrijfcoach Corrie

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Corrie, Ik begrijp je. Ik wou het subtiel aanpakken, maar had het wat explicieter moeten aanpakken. Bedankt voor je feedback.