Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Romy

Even nog wat opmerkingen vooraf. Ik ben bang dat ik me niet helemaal aan de regels gehouden heb. Over de eerste regel heb ik namelijk van te voren nagedacht, omdat het in mijn hoofd spookte, maar niet lang. Verder heb ik zoveel mogelijk snel doorgeschreven en zonder nadenken alles laten komen.. Tikfouten heb ik na afloop hersteld. Ik weet niet of dat mag. Als deze schrijfopdracht er niet geweest was had ik hier niets over geschreven. dat is een voordeel, want ik wil het wel bewaren, al is het maar als persoonlijk aandenken. Ik ben niet geheel ontevreden met het resultaat, maar ga voor mezelf een (betere?) versie maken. Gevoelens? Er kwam weer een nerveuze verliefdheid boven, waarvan ik dacht dat hij al weggezakt was. Voor de rest was het wel aangenaam. Ik vond haar niet echt mooi en ze was veel te jong. Ze liep daar rond . Toch kwam ik met haar in gesprek. Ze deed dingen voor het theater project. Vaak zag ik haar alleen zitten. Vooral na de voorstelling. Dan ging ik naar haar toe en praatte even met haar . Of ze wat wou drinken. Dat wilde ze wel. Ik kon een consumptie bon krijgen maar ik wilde voor haar betalen. Erg lang waren die gesprekjes niet, want ik moest vroeg weg omdat ik een lift kreeg. Soms had ik het idee dat dat met opzet was. Soms kreeg ik het idee dat ze wat verlegen was met mijn belangstelling en dan bleef ik weg. Maar toen ik vroeg of ze op facebook zat reageerde ze enthousiast. Ze had iets erg toegankelijks en ook iets breekbaars. Het vriendschapsverzoek op facebook kwam van haar.