Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

free writing 137

Het is maar een spel… Een spel? Nou het voelt anders verdomd serieus. ‘Jeetje, waar blijven die anderen nou,’ zegt Marion terwijl ze verbeten om kijkt. Pieter staat op een afstand te zwaaien. Marion voelt de tranen op komen. Ze vecht tegen de elementen. Haar armen voelen zwaar. Het zoute water prikt in haar ogen. De zon brand ongenadig. Ze voelt dat ze valt. Ze zinkt naar de bodem. Ze ziet een tunnel van licht aan de zijkanten staat iedereen die van haar houdt. Sommigen zijn overleden. Ze voelt een groot geluk. Ze wil niet meer terug. Nooit meer. Ze zakt steeds dieper. Wat een heerlijke wereld…. Even later heeft ze het steenkoud. Ze spuugt water…verdwaasd kijkt ze om zich heen. Kwaad zegt ze,’ het was toch maar een spel,’ en slaat Pieter op zijn schouder. Verlangend naar de wereld onder water die ze nu heeft leren kennen.

Lid sinds

7 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Je zou bijna zelf willen verdrinken, na het lezen van je verhaal. Leuk en leest ' lekker'. Wat ik wel jammer vind is dat ik er niet achter kom om welk spel het gaat. Heb je dat bewust aan de eigen fantasie overgelaten?

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik was aan tijd gebonden door de opdracht. binnen 5 minuten iets schrijven. gewoon zo spontaan. ik vind je reacties leuk. zou je misschien ook mijn gedicht eens willen lezen? het heet muur van zwijgzaamheid. hg Manon

Lid sinds

7 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Manon, Wat je een spelletje noemt.... Dit gaat over een vrijwillige bijna-dood-ervaring, toch? Wel bijzondere insteek, maar ik tast even in het duister over de relatie Marion-Pieter en de rol van Pieter. Maar misschien moet ik er - juist bij een freewriting-opdracht - niet zo veel achter zoeken. De 3e alinea vind ik heel mooi beeldend. Toch met genoegen gelezen! Met vriendelijke groet, Ton Badhemd

Lid sinds

7 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
fijn dat je het leuk vond Ton. je kan er inderdaad veel achter zoeken omdat het toch nog best veel informatie bevat voor een stukje dat in 5 minuten is geschreven...misschien werk ik het nog wel eens uit. bedankt voor je reactie, mvg Manon