Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#129 Vriend

“Volgens ons telefoongesprek zit je met jezelf in de knoop.” ”Dat klopt.” “Geestelijke problematiek, of toch meer van bijvoorbeeld seksuele aard?” “Ik weet het niet. Ik heb goede dagen, en slechte dagen, maar ja, dat heeft ieder mens natuurlijk wel. En seksueel? Ik heb wel eens mijn momenten, vooral bij de sportschool onder de douche. Dan zepen ze zichzelf in en…tja. Volgens mij is dat niet meer zo’n probleem.” “Volgens De Gebundelde Gedachtes van Vriend zijn dat soort denkbeelden gewoon toegestaan.” ”Ik weet gewoon niet wat er aan de hand is. Je hebt jeuk op een plek waar je niet bij kan komen.” “In dat geval hebben wij van het Vriendeninstituut onze door Vriend zelf gecertificeerde Persoonlijke Correctheidstest.” “Brand maar los.” “Welk dier doet woef?” “Kanariepiet.” “Wie was in seizoen dertig de Mol?” “Halina Reijn.” “Vul het ontbrekende woord in: Johan Cruijf was de grootste puntjepuntjepuntje aller tijden.” “Klootschieter.” “Vijf plus vijf is…” “Twintig.” “Zaanse mayonaise op je patat, of fritessaus?” “Zaanse mayonaise.” “Wat was Martine Hafkamp in relatie tot Frits van Houten?” “Zakelijke rivaal, daarna geliefde, en uiteindelijk de moeder van zijn kind.” “Ben jij van mening dat wat zwart is, zwart moet blijven?” “Ja.” “Ik ben de koning van de jungle.” “Papegaai.” “Het gifgasincident in Haarlem: massamoord, of noodgreep om de balans te bewaren?” “Noodgreep om de balans te bewaren.” “Wie is Vriend?” “De Farao van Nederland, de bewaarder van de zeven sleutels, en de eigenaar van het meest sexy sikje ter wereld.” “Weet je de songtekst van “You’re the Voice” van John Farnham uit je hoofd?” “Shit, kut, nee. Niet zo snel nee.” “Dat doet mij toch wel even fronsen. Een perfect resultaat, en dan de tekst van “You’re the Voice” niet kennen…” “Ik moet nu toch niet naar Kamp…” “Nee hoor, helemaal niet nodig. Neem morgenavond deze pil, en dan is alles weer koek en ei.” “Volgens mij is dat echt geen pil hoor. Lijkt meer op een struisvogelei. Dat ga ik niet door mijn keel krijgen.” “Dat is ook niet nodig. Het is een zetpil.”

Lid sinds

7 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt jeuk op een plek waar je niet bij kan komen.
Blade Runner verwijzingen, altijd mooi. De dubbeldenktest doet mij ook Voight-Kampff-achtig aan. Leuk om te lezen! :)