Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ATTENTIE

ATTENTIE, ATTENTIE, ATTENTIE, hedenochtend om veertien na elven werd een nieuw topic geopend: 1-2-3-Zinverhaal. Eenieder die denkt een levenswijsheid of andere flauwekul in niet meer dan drie zinnen te kunnen weergeven, is hier van harte welkom. Coryfeeën als Angus, Tja, Yrret, Woodpecker oremus, Riny en vele anderen gingen u voor in ‘Eén-zin-verhaal’ en Eén-à-twee-zin(nen)-verhaal’. Onder de deelnemers van de wekelijkse schrijfopdracht schuilt veel talent, dus wees niet bevreesd. Zelf heb ik er ook heel wat bagger gestort.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, heb je serieuze oogproblemen? (reactie bij schrijvenmaar) En waar kunnen we deze zinnige heerlijkheid wel vinden? Ik heb op Sol gespeurd maar niet gevonden.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dos, zag wel dat een schrijfdokter zich heeft aangemeld maar het 1-2-3-Zinverhaal ook niet kunnen vinden.....waar kan ik mijn ziel luchten?

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, heb je serieuze oogproblemen? (reactie bij schrijvenmaar) En waar kunnen we deze zinnige heerlijkheid wel vinden? Ik heb op Sol gespeurd maar niet gevonden.
Mili, wat dacht je, als je de ruiten worden ingeslagen met naaldhakken van tien centimeter lengte?! De beperktezinverhalen staan al sinds 15 mei 2015 in het rokerige deel van het schrijverscafé; 1184 en 1128 reacties. Ben je daar nog nooit geweest? Dan heb je heel wat wijsheden gemist.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gevonden! Bij -recente onderwerpen- te vinden. Staat onder Community.
Zoekt en gij zult vinden. Mady, jij hebt gevonden. @M&M ik ben benieuwd naar jullie inbreng. Neem gerust hond en familie mee.