#118-Waar is de kater?

Isabella ging zonder haar maatje naar het feest wat het vuur in haar aanwakkerde. Los kon ze gaan, ze bleef daar slapen. Ze dronk meer dan de gemiddelde Engelse bingedrinker maar voelde zich niet dronken. Waar was de kater in deze frisse kamer? Die lag naast haar. De ontwapenende artistiekeling waar ze mee had gedanst, gedronken en blijkbaar gevreeën. Wat lag daar op het plankje? Neee onmogelijk verder dan een pretsigaret durfde ze nooit. Op, jij wilde niet mompelde het knotje in het kussen naast haar. Ehm wat niet? Niks niet alleen snurken als een bootwerker. Toch was ze niet gerust over haar escapades van de afgelopen nacht. De godin die uit de douche stapte friste haar geheugen op. Haar krachtige omhelzing bracht haar met een schok een paar uur terug. Op de dansvloer kwam ze sensueel bewegend bij hen en Isabella liet zich meevoeren op muziek, drank en lust.

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Angy, Verwarring, verward dat is wat ik onder je tekst voel. Wellicht dat het ontbreken aan leestekens deze verwarring geeft. 'Op, jij wilde niet,' mompelde het knotje in het kussen naast haar. Wat maakte het dat Isabella niet gerust was op haar escapades? Je maakt mij wel nieuwsgierig naar een langere versie. Wat is er nu wel of niet gebeurd? Hartelijke groeten, schrijfcoach Inanna
20 oktober 2016 - 13:52

Lid sinds

7 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Inanna, Hartelijk dank voor je feedback. Met het op de juiste wijze gebruiken van leestekens ben ik nog niet handig. Fijn dat ik het op deze manier kan leren. Wat ik wilde bereiken is inderdaad nieuwsgierigheid door wat suggestieve zinnen. Eigenlijk wilde ik dat de lezer het verhaal op verschillende manieren kon interpreteren. Nu blijkt dat het warrig overkomt. Eerlijk gezegd ben ik aan de slag gegaan met de 150 woorden limiet en moet ik zelf nog bedenken hoe ik het verhaal compleet ga maken. Hartelijke groeten, Angy
20 oktober 2016 - 18:06