Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#118 - De foute keuze

Martin wordt wakker, een felroze bh hangt nonchalant over de bedrand. Hij hoort het water van de douche lopen. Snel trekt hij zijn kleren aan en sluipt naar de keuken, hij vreest te weten met wie hij de nacht doorbracht. ‘Martin, wat deed jij in de kamer van mijn zus?’ Stijn kijkt hem nors aan. ‘Goeiemorgen Stijn, ik herinner me niet hoe ik daar terecht ben gekomen, waarschijnlijk te dronken, maar ik heb je zus niet gezien hoor,’ liegt Martin. Stijn ontspant zich. ‘Gelukkig maar, mijn zus is verboden terrein, begrepen?’ ‘Ja Stijn, dat heb je al vaker gezegd, ik raak haar niet aan.’ Martin bloost. ‘Krijg ik nog een ontbijt of wil je me buiten?’ Stijns moeder komt binnen met natte haren: ‘ben jij Martin? Het lijkt of ik je ergens van herken.’ ‘Geen idee, mevrouw,’ stamelt Martin. Zijn blik valt op het felroze bh-bandje onder haar kamerjas.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha vind ik wel een goeie! Houdt die moeder zich dan dom dat ze hem die vraag stelt? Wat ik niet begrijp: heeft de moeder dan in de kamer vd zus geslapen? :D

Lid sinds

7 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuke wending, zou je in het begin niet verwachten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de zus dan was.... Groe Connie

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk verhaal, Joke. Ik heb echt even gelachen. Te diep er over nadenken moet ik niet doen, want dan blijf ik met dezelfde vragen zitten als in bovenstaande reactie. :o

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marlie: ja, ze doet alsof omdat haar zoon niet mag weten dat ze met zijn beste vriend geslapen heeft natuurlijk. ;) En ja, ze waren in het bed van de zus beland, waarschijnlijk te dronken om te beseffen waar ze juist waren. :o @connie: de zus was uit logeren, hoe zou je zelf zijn als je broer een feestje geeft thuis? :D @blavatski: er waren niet genoeg woorden om alle vragen te beantwoorden natuurlijk. Dankjewel voor jullie comments!

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Joke, Of dit nu een foute keuze is, vraag ik me af. Met een brede glimlach gelezen. suggestie ‘Goeiemorgen Stijn, ik herinner me niet hoe ik daar terecht ben gekomen, waarschijnlijk te dronken, maar ik heb je zus niet gezien hoor,’ liegt Martin hoe ik daar > hoe ik hier (ik heb niet het idee dat Martin daar woont. Door 'daar; te veranderen in 'hier' laat je volledig in het midden of hij nu uit de slaapkamer van zuslief of moederlief komt. Hartelijke groeten, schrijfcoach Inanna

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een leuk verhaal. Ik begreep het niet helemaal. Wel dat Martin in het bed van Stijns moeder was beland. Maar komend uit de kamer van zijn zus kon ik niet plaatsen. Dat zijn zus niet thuis was, kon ik niet ruiken. Wat heeft Stijns moeder te vertellen na afloop??