schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker #111 vijf minuten 31 augustus 2016 - 22:38 ik sluit mijn ogen, laat me vallen vijf minuten lang. of eigenlijk slechts twee, want alles jeukt en kriebelt tot ik weer echt schrijven kan. Mooi resultaat. Jij vindt Schrijfcoach Odile Schmidt Lid sinds 18 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 1 September 2016 - 9:04 Mooi resultaat. Jij vindt freewriten dus niet erg comfortabel? Login of registreer om te reageren volstrekt niet, nee; zal aan schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 1 September 2016 - 9:23 volstrekt niet, nee; zal aan de overweldigende chaos in mijn hoofd liggen :D Login of registreer om te reageren Bij jou werkt het dus ook Dos Wijnhof Lid sinds 12 jaar 11 maanden RolGewone gebruiker 1 September 2016 - 9:32 Bij jou werkt het dus ook voor geen meter. De onrust die ontstaat poëtisch weergegeven. Login of registreer om te reageren
Mooi resultaat. Jij vindt Schrijfcoach Odile Schmidt Lid sinds 18 jaar 2 maanden RolGewone gebruiker 1 September 2016 - 9:04 Mooi resultaat. Jij vindt freewriten dus niet erg comfortabel? Login of registreer om te reageren
volstrekt niet, nee; zal aan schrijvenmaar Lid sinds 10 jaar 8 maanden RolGewone gebruiker 1 September 2016 - 9:23 volstrekt niet, nee; zal aan de overweldigende chaos in mijn hoofd liggen :D Login of registreer om te reageren
Bij jou werkt het dus ook Dos Wijnhof Lid sinds 12 jaar 11 maanden RolGewone gebruiker 1 September 2016 - 9:32 Bij jou werkt het dus ook voor geen meter. De onrust die ontstaat poëtisch weergegeven. Login of registreer om te reageren
Mooi resultaat. Jij vindt
volstrekt niet, nee; zal aan
Bij jou werkt het dus ook