Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

#111 Hitte

Hitte Hij zat buiten ik keek door de ruiten hij krabde steeds op zijn kop en stond op vlooienbeten had ik dat maar geweten dan had ik de deur op slot gedaan en was lekker naar het zwembad gegaan (simpel, hè?)

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
(simpel, hè?)
Ja, het zal de hitte zijn. Die bevordert dwangrijm. Daar had ik vanmiddag ook last van, tot ik in de kelder (17 C) ging zitten en de dwangneurose te lijf ging. Waarom ben je niet gewoon gaan zwemmen? Als iemand anders vlooienbeten heeft kun je zelf heel goed gaan zwemmen, niemand die je daarom zal veroordelen. Zeker bij deze hitte niet, Tja toch.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja, leuk! Hitte kan zorgen voor een uitbraak van vlooien Eerst de zwarte Dan de rooie Spuiten en wegwezen. Vluchten, racen voor de onvermijdelijke jeuk.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Eenvoudige geesten kunnen alleen maar simpel schrijven. Ik weet niet of ik het inspirerend vond. Ik ga zitten en schrijf.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Tja, je kunt zeggen dat het simpel is, ik vind het duidelijk. Er spreekt een robuustheid/vanzelfsprekendheid/een voor-zichzelf-uitkomen uit die ik kan waarderen.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
'Simpel, hè?' Nou, Tja, ik heb een broer die absoluut niet kan dichten. Ik schreef jarenlang zijn sinterklaasgedichten. Hij zal het niet met je slotopmerking eens zijn ;) . Ik vind het wel verfrissend, zo'n rechttoe rechtaan gedicht. En duidelijk, dat ook.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik schreef hier ergens dat ik ook geen sinterklaasgedichten kan maken en daarom sinterklaas hebben afgeschaft.