Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 106 Inflatie

Inflatie Het was half augustus en de rijpe watermeloenen van mijn oma in Iraklion, zoals alle in heel Griekenland, moesten nu snel, om spontane rotting te voorkomen, geoogst worden, waardoor er rap een overschot zou ontstaan en de prijzen rampzalig zouden kelderen, en dat terwijl de Griekse economie er toch al zo bar slechts voorstaat; tenzij we met z’n allen extra zouden consumeren, waardoor er weer spoedig een wenselijk, en prijsverhogend tekort zou ontstaan.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, alsof het door de hoedenman is geschreven. Sinds wanneer schrijf jij serieus over inflatie? Ik kan inderdaad veel hebben maar kan m'n aap niet gewoon terugkomen? In de Congo wordt hij geheid vernacheld. Wel een lief idee om de arme Grieken zo te ondersteunen.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dos, alsof het door de hoedenman is geschreven. Sinds wanneer schrijf jij serieus over inflatie? Ik kan inderdaad veel hebben maar kan m'n aap niet gewoon terugkomen? In de Congo wordt hij geheid vernacheld. Wel een lief idee om de arme Grieken zo te ondersteunen.
Mili, als het mogelijk is zal ik die aap van mij appen dat hij op jouw voorspraak geheid vernachelt gaat worden.

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dos, een helder betoog in weinig woorden. Mijn eerste associatie was "een waarheid als een koe" Weer eens een geheel andere invulling tussen alle verhalen

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dos, een helder betoog in weinig woorden. Mijn eerste associatie was "een waarheid als een koe" Weer eens een geheel andere invulling tussen alle verhalen
Ik dacht: laat ik eens een andere invalshoek kiezen, kijken wat er dan uitkomt. Bedankt voor je reactie, Nel.