8 jaar 5 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

#105 zomerverhaal

2 augustus 2016 - 21:35
Op de klanken van Mariposa Traicionera open ik het dak van mijn auto, de zon schijnt volop. Het is het hoogtepunt van de middag en het is warm, dat belooft wat. Mijn tasje naast me, gecontroleerd op extra shirts. Facebook gecheckt, er komen zeker een aantal dames en er worden verschillende stijlen gedraaid. Ik rijd het dorp uit, de muziek prikkelt me, een glimlach komt tevoorschijn, zon en muziek, terras aan het water, de vrolijke klanken van de bachata galmen met de luchtstroom mee. De snelweg zorgt voor verkoeling, Enrique Iglesias' Loco wordt ingezet, heerlijk, mijn lichaam begint al ritmisch te bewegen. Als vanzelf gaan mijn voeten in beweging. Aangekomen bij plaats van bestemming, zomerjurken en bermuda's, terrasje volgepakt en vrolijke muziek uit de boxen, de danser in me ontwaakt en ik kijk. De entree voorbij, tasje achteloos in de hoek, laat ik mijn blik rondgaan. Ik zie ogen van herkenning, een glimlach, een uitnodiging, op een zonovergoten terras, bied ik haar mijn hand aan en zet aan voor de bachata

8 jaar 5 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
2 augustus 2016 - 21:49
oeps, een eerste poging om te schrijven, in opdracht, kijk er al weken naar, maar te vroeg opgeslagen, is dus te kort en eigenlijk nog niet af...

11 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
2 augustus 2016 - 23:13
ChrisX, welkom hier. Boven je fragment staat in een rood blokje 'bewerken' als je dat aanklikt, kan het fragment aangepast worden.