Dag Marietje,
Kort en krachtig. Kreeg al een glimlach bij het lezen van de titel. Een glimlach die tot en met het vraagteken bleef. Compliment.
Met hartelijke groeten,
schrijfcoach
Inanna
Marietje, na het vers tien maal gelezen te hebben, krijg ik het gevoel met driebanden biljard bezig te zijn. Ik raak de banden wel, maar niet de bal. Of de bal moet jouw ondeugd zijn; dan heb ik hem tien maal geraakt.
Dag Marietje,
Kort en krachtig. Kreeg al een glimlach bij het lezen van de titel. Een glimlach die tot en met het vraagteken bleef. Compliment.
Met hartelijke groeten,
schrijfcoach
Inanna
Bedankt voor het compliment. :thumbsup:
Dat je bleef lachen geeft voor mij aan dat het in balans is. :?
@Marietje, ja, geinige titel. Je bent voor mij lastig te doorgronden deze keer, heb je het hier over een driehoeksverhouding, jij ondeugd?
Je zou inmiddels moeten weten dat ik zeer monogaam ben. ;)
Mijn HP vindt zichzelf een trut omdat ze niet doorhad dat ze verliefd werd. Daarom de titel: Ik, de trut. :nod:
Bedankt! :)
Marietje, na het vers tien maal gelezen te hebben, krijg ik het gevoel met driebanden biljard bezig te zijn. Ik raak de banden wel, maar niet de bal. Of de bal moet jouw ondeugd zijn; dan heb ik hem tien maal geraakt.
:D Een schitterende weergave!
Er zit geen ondeugd in het vers, slechts een gesprek met zichzelf over de twijfel of het liefde is wat ze voelt. Zie ook mijn uitleg naar Mili. ;)
Bedankt voor jouw reactie! :thumbsup:
:D Een schitterende weergave!
Er zit geen ondeugd in het vers, slechts een gesprek met zichzelf over de twijfel of het liefde is wat ze voelt. Zie ook mijn uitleg naar Mili. ;)
Bedankt voor jouw reactie! :thumbsup:
Marietje. Je noemt jezelf een trut omdat je verliefd werd?Terwijl je het niet door had? Dat is een geschenk dat dat jou overkomt! En daar kan je ook van genieten om dat vreselijke woord maar te gebruiken (omdat iedereen het zegt, geniet lekker, geniet fijn, geniet van, en ga maar door)
Dag Marietje, Kort en
@Marietje, ja, geinige titel.
Marietje, na het vers tien
ambilicious schreef: Dag
Mili schreef: @Marietje, ja,
Dos Wijnhof
Marietje schreef: Dos
Marietje. Je noemt jezelf een
Marietje Leuk Kort maar
Marietje, Een handvol gewone
Marietje, na alle uitleg
ik glimlachte om mezelf, het