Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#103- Ik, de trut

Ik, de trut Zag je dan niet onze stralende lach als antwoord op zijn aandacht?

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marietje, Kort en krachtig. Kreeg al een glimlach bij het lezen van de titel. Een glimlach die tot en met het vraagteken bleef. Compliment. Met hartelijke groeten, schrijfcoach Inanna

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, ja, geinige titel. Je bent voor mij lastig te doorgronden deze keer, heb je het hier over een driehoeksverhouding, jij ondeugd?

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, na het vers tien maal gelezen te hebben, krijg ik het gevoel met driebanden biljard bezig te zijn. Ik raak de banden wel, maar niet de bal. Of de bal moet jouw ondeugd zijn; dan heb ik hem tien maal geraakt.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marietje, Kort en krachtig. Kreeg al een glimlach bij het lezen van de titel. Een glimlach die tot en met het vraagteken bleef. Compliment. Met hartelijke groeten, schrijfcoach Inanna
Bedankt voor het compliment. :thumbsup: Dat je bleef lachen geeft voor mij aan dat het in balans is. :?

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, ja, geinige titel. Je bent voor mij lastig te doorgronden deze keer, heb je het hier over een driehoeksverhouding, jij ondeugd?
Je zou inmiddels moeten weten dat ik zeer monogaam ben. ;) Mijn HP vindt zichzelf een trut omdat ze niet doorhad dat ze verliefd werd. Daarom de titel: Ik, de trut. :nod: Bedankt! :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, na het vers tien maal gelezen te hebben, krijg ik het gevoel met driebanden biljard bezig te zijn. Ik raak de banden wel, maar niet de bal. Of de bal moet jouw ondeugd zijn; dan heb ik hem tien maal geraakt.
:D Een schitterende weergave! Er zit geen ondeugd in het vers, slechts een gesprek met zichzelf over de twijfel of het liefde is wat ze voelt. Zie ook mijn uitleg naar Mili. ;) Bedankt voor jouw reactie! :thumbsup:

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, na het vers tien maal gelezen te hebben, krijg ik het gevoel met driebanden biljard bezig te zijn. Ik raak de banden wel, maar niet de bal. Of de bal moet jouw ondeugd zijn; dan heb ik hem tien maal geraakt.
:D Een schitterende weergave! Er zit geen ondeugd in het vers, slechts een gesprek met zichzelf over de twijfel of het liefde is wat ze voelt. Zie ook mijn uitleg naar Mili. ;) Bedankt voor jouw reactie! :thumbsup:
Prille liefde kan ook ondeugend zijn. ;)

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje. Je noemt jezelf een trut omdat je verliefd werd?Terwijl je het niet door had? Dat is een geschenk dat dat jou overkomt! En daar kan je ook van genieten om dat vreselijke woord maar te gebruiken (omdat iedereen het zegt, geniet lekker, geniet fijn, geniet van, en ga maar door)