Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

# 103 Een onbenullig gedicht

Zoals jij kijkt, met jouw ogen in de mijne, zal jij jezelf nooit zien onbenullig schrijven Hoe jij denkt, met mijn gedachten die ik je heb ontnomen evenals je dromen Hoe jij faalt, als een lekkend vergiet, daar trek ik mijn handen van Campert ben ik niet

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Anton, om een onbenullig gedicht moest ik al glimlachen. En dan ga je heerlijk badinerend door. :)

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Anton, Hoe onbenullig kun je iets laten zijn? Misschien ben je Campert niet, je toont in dit onbenullige een stijl die, naar ik hoop, jouw signatuur is. Ik heb er van genoten. Dank je wel. hartelijke groeten, schrijfcoach Inanna

Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Anton, een falende pen als een lekkend vergiet en een zeef die te grof is; ergens lijken onze hersens op elkaar. ;) Maar, zoals Inanna het zo mooi zegt, ik geniet van jouw signatuur.

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Elyse, grappig inderdaad, hoe we beiden los van elkaar aan het 'zeven' zijn geslagen:) Ook leuk dat die 'gelijkgestemde verbeelding' zo'n divers resultaat oplevert, wat ik ook het mooie vind van dit forum: zoveel verschillende mooie verhalen over 1 thema, er valt hier veel te genieten.