Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

opdracht#103 - antwoord op vergeefs gedicht

Antwoord op het vergeefs gedicht. Liever dan jouw tanden neem ik woorden in mijn mond om je te vertellen hoeveel ik van je hou Steels strelen mijn handen de contouren van jouw mond. Laat mij niet verslonden worden door jouw woorden maar door je ogen waar ik zo van hou je tong mag in mijn mond liefde verwoorden. Leg in mijn oorschelp liefde voor me neer praat met mij als met de vleug van een veer zodat mijn mond en mijn oor mogen ervaren... Geen pen ter wereld dit kan evenaren!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Blavatski, schrijft u zo liefdevol over een imaginaire liefde of een onbereikbare liefde? [je tong mag in mijn mond liefde verwoorden.] vind ik een trouvaille. :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Blavatski, Het streelt, het zing, het danst, het speelt, het ... is liefde. Mooi hoe je de opdracht hebt uitgewerkt en daar een extra uitdaging aan hebt gegeven. Complimenten. hartelijke groeten, schrijfcoach Inanna

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Mili, dank je wel om langs te komen en positief te reageren. Op mijn ouderdom droom je niet meer van de Liefde met een hoofdletter, maar de intense liefdesgevoelens waar je als mens soms door heen moet spartelen, blijven het hart en het gemoed beroeren, gelukkig maar! :o

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag schrijfcoach Inananna, fijn dat U langs bent gekomen en zo'n mooi compliment achterlaat! Ik heb eigenlijk wel moeite met de modernere poëzie, vind ze zo hard, ruw, maar zeker ook heel leerzaam; men duikt tegenwoordig wel meer de diepte in; kan ook niet anders nu de wereld zo verandert en dus ook de gevoelswereld, enfin, zo zie ik het, ik pretendeer niet de waarheid te kennen. Zit nu verbijsterd over het recente nieuws, de oproer in Turkije en de aanslag in Nice, Remco Campert schreeuwt de wanhoop uit die ik nu voel. Al schrijvende begin ik nu zijn gedicht beter te begrijpen... :\\

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Marlie, fijn dat je even langs kwam en een positieve reactie achterliet. Tja, de liefde is een onderwerp waar een mens nooit over uitgeschreven raakt, hè? De tijd van de heftige gevoelens ligt achter me, maar de herinneringen blijven bitterzoet een leven lang bij. :o

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een mooi, romantisch antwoordt op het gedicht van de opdracht. :thumbsup: Het is slechts een detail maar streelt men met zijn hand de contouren van een mond of met de vingers? [Je tong mag in mijn mond liefde verwoorden.] vind ik inderdaad een minder heftige bewoording dan de straattaal "bekken". ;) Wanneer ziet de mens in dat liefde/ acceptatie het antwoord is op al het geweld? :( Graag gelezen! :)