Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

wekelijkse schrijfopdracht 103# potpourie

Potpourie Adembenemend Twee woorden één pen, Onbeschrijflijke schoonheid, Waar ik niet aan wen. Woorden schieten tekort In wat ik zie van jou, Ik kan je niet beminnen Maar blijf je eeuwig trouw. Zoals ik jou hoor roepen Stop mij niet in de doos, Bloed mijn hart en ik wankel Kwetsbaar zacht en broos. Ongenaakbaar puur, Ik zou je willen nemen… Maar vind je erg duur.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@Mirabella, welke pen begeer jij zo sterk? Vertel eens. ;) Er is een zin die ik niet 'logisch' in het geheel vind: [Doet mijn hart en wankel]. En wellicht is het mooier te schrijven: Twee woorden één pen (potpourri)

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mili Bedankt voor het lezen en je tijd Mili, Ik ben nog aan het spelen met teksten. letters en woorden De eerste zinnen lopen vloeiend, zonder over na te denken komen ze op mijn papier als vanzelf. ik weet waar ik heen wil, Heb ook de woorden die ik wil gebruiken Ineens stropt het en krijg het niet in het ritme van het gedicht gepropt terwijl ik de afloop al voor me heb. Ken je dat ? Ik denk dat je gelijk hebt qua zin. Heb je misschien suggesties?. En vond het gewoon lekker in het ritme passen, Ik zie iets mooi's wil het hebben wordt duizelig en wankel doordat mijn hart sneller ging slaan want ik kon het geld iet missen.

Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een dromerig verlangen naar een pen leg je in deze woorden Mirabella! Je eindzin duwt je (en ons, de lezer) terug in de werkelijkheid. Dingetjes: 'Twee woorden' vermoed ik dat je het hebt over je waarschijnlijk eerst geschreven titel pot pourri - of gaat het om adembenemend? Een woord een pen? OnbeschrijFLijk is correct Eens met Mili, 'doet mijn hart' ? Suggestie: (maar ik heb niets dichterlijks in me zitten :o ) wankelt eventjes mijn hart, of wankelt mijn vurig hart of breekt mijn hart, en wankelt Enfin, je kan het beter dan ik! :)

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Mirabella, Met plezier gelezen. Je hebt een pen een leven gegeven en, voor mij, een ziel van een schrijver getoond. Twee woorden 1 pen, Suggestie is al eerder gegeven: Twee woorden, één pen Onbeschrijvelijke schoonheid, Suggestie is al eerder gegeven: onbeschrijflijk Zoals ik jou hoor roepen Stop mij niet in de doos, Doet mijn hart en wankel Kwetsbaar zacht en broos. Suggestie ter inspiratie: Als ik jou hoor roepen stop mij niet in de doos bloedt mijn hart en ik wankel kwetsbaar zacht en broos. Hartelijke groeten, Schrijfcoach Inanna

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Marly voor het lezen ik vind jou 2 zinnen ook wel heel mooi gevonden,. Ik moet het meteen afschrijven wachten en nadenken werkt niet bij mij ik moet het als het ware als rijpe appels plukken en opschrijven. Inanna Dank je wel voor je tijd,en het lezen Dankjewel inanna voor het compliment ik zal het veranderen,

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Milli. P.S. Oja mijn Calligraphy Pen met 3 opzetstukjes om mijn werken mooi te kunnen opschrijven:)