Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#102- Curieus

Curieus ‘Waar zit je?’ Ron zijn stem resoneert door haar telefoon. ‘Uhmmm?’ Ze gaat weer achterover op het bed liggen en trekt het laken voor haar borsten. ‘Ik heb geen idee.’ ‘Om 15.00 uur hebben we die afspraak met de directie van Fletcher hotels.’ Ron inhaleert diep. ‘Ik zie van jou nog geen voorstel in mijn mail.’ Ze schiet rechtop en fronst haar wenkbrauwen. ‘Hoe laat is het daar?’ ‘Tien uur, ik heb je al verschillende keren gebeld en geappt.’ Met haar vrije hand slaat ze het laken om haar lichaam. ‘Roos?’ Ze snelt naar het zitgedeelte van de hotelsuite. ‘Ja, wacht even.’ Naast het dienblad ligt de menukaart van Hilton Dubai The Walk. Ze slaat met haar platte hand tegen haar voorhoofd en blaast haar wangen leeg. ‘Fletcher Hotels zei je? Ik doe nu concurrentie onderzoek.’ Ze giechelt. ‘In het Hilton.’ ‘Roos! Verdomme, focus!’ Ze gaat op de sofa zitten. ‘Sorry. Je hebt gelijk.’ Een rechtstreekse vlucht duurt ruim zeven uur en het is hier drie uur later. Haar stem klinkt zachter: ‘Ik ga het niet redden om erbij te zijn. Ik zit in Dubai.’ In Nederland blijft het stil. Ze staat op, struikelt over het laken, laat het vallen en loopt naakt naar de badkamer. ‘Maar ik heb nog ruim vier uur. De verbinding hier is uitstekend, ik kan een Prezi doen via internet.’ ‘Ik weet het niet, Roos. Ik moet eerlijk bekennen dat je me uh…, verbaast. Zo ken ik je niet. Jij bent de meest punctuele van ons allemaal.’ Ze kijkt in de spiegel. Coupe seks-hair en doorgelopen make up. Ze schudt afkeurend. Ron zucht. ‘Okay, Harm van Leeuwen heeft een idee ingeleverd dat me wel aanspreekt. Dan moeten we dat maar voorstellen.’ ‘Nee!’ Ze zet de douche aan. ‘Luister, Ron. Jij neemt nooit genoegen met iets dat je “wel aanspreekt” waarom nu dan wel? Ik beloof je een ontwerpidee dat men meteen ondertekent.’ ‘Roos, laat maar.’ ‘Hebben we de Fletcher afspraak niet een half jaar geleden moeten afzeggen vanwege Jara haar ziekte? We krijgen niet nog een derde kans. Ik zorg dat over drie en een half uur een Prezi klaar staat en dan beslissen we.’ ‘Heb je al een idee dan?’ ‘Tuurlijk, je kent me toch?’ ‘Ik ben benieuwd, je krijgt vier uur de tijd. Succes!’

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Die Roos toch. Ik ben ondertussen wel stik nieuwsgierig naar de rest van je ms. Een leuk fragment. Wat heeft ze nu weer uitgespookt? Klein zeurtje, ik snap alleen niet zo goed waarom ze niet weet waar ze zit.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
vrouw naar mn hart die Roos. En tuurlijk schud ze straks een geweldig idee uit haar mouw, na zo'n nacht! Ben blij dat je de boordenlimiet overschreden hebt :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die Roos toch. Ik ben ondertussen wel stik nieuwsgierig naar de rest van je ms. Een leuk fragment. Wat heeft ze nu weer uitgespookt? Klein zeurtje, ik snap alleen niet zo goed waarom ze niet weet waar ze zit.
Sorry, dat is het nadeel van een fragment uit een groter verhaal plaatsen. :o Ze gaat iets teveel op in haar verliefdheid, spendeert teveel tijd aan de DJ en verwaarloost haar werk. Ze vliegt hem achterna en weet nu zelfs niet meer in welk hotel en plaats ze zit. Bedankt!

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
vrouw naar mn hart die Roos. En tuurlijk schud ze straks een geweldig idee uit haar mouw, na zo'n nacht! Ben blij dat je de boordenlimiet overschreden hebt :)
Ja, ze heeft een geweldig idee maar het schuldgevoel blijft. ;) Bedankt. :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja. Alles behalve het coupe seks-hair. Die had ik al door :). Roos maakt er een potje van. Maak het alsjeblieft weer goed.
No worries. Het komt goed. ;) Bedankt. :)

Lid sinds

9 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, ik heb je verhaal met veel plezier gelezen. Ondanks dat het een fragment is uit een groot verhaal is het goed afzonderlijk te lezen. Levendige beschrijving van Roos: wat een leuk type, maar een ramp om mee te leven en te werken. :-)

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Die Roos toch. Ik ben ondertussen wel stik nieuwsgierig naar de rest van je ms. Een leuk fragment. Wat heeft ze nu weer uitgespookt? Klein zeurtje, ik snap alleen niet zo goed waarom ze niet weet waar ze zit.
Sorry, dat is het nadeel van een fragment uit een groter verhaal plaatsen. :o Ze gaat iets teveel op in haar verliefdheid, spendeert teveel tijd aan de DJ en verwaarloost haar werk. Ze vliegt hem achterna en weet nu zelfs niet meer in welk hotel en plaats ze zit. Bedankt!
De sexy dj van Ibiza 8) ?

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Die Roos toch. Ik ben ondertussen wel stik nieuwsgierig naar de rest van je ms. Een leuk fragment. Wat heeft ze nu weer uitgespookt? Klein zeurtje, ik snap alleen niet zo goed waarom ze niet weet waar ze zit.
Sorry, dat is het nadeel van een fragment uit een groter verhaal plaatsen. :o Ze gaat iets teveel op in haar verliefdheid, spendeert teveel tijd aan de DJ en verwaarloost haar werk. Ze vliegt hem achterna en weet nu zelfs niet meer in welk hotel en plaats ze zit. Bedankt!
De sexy dj van Ibiza 8) ?
:nod: Jazeker, die! :lol:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, ik heb je verhaal met veel plezier gelezen. Ondanks dat het een fragment is uit een groot verhaal is het goed afzonderlijk te lezen. Levendige beschrijving van Roos: wat een leuk type, maar een ramp om mee te leven en te werken. :-)
Bedankt voor je reactie. Met deze scene wil ik aangeven dat ze verandert: out of control. ;) Dus jouw omschrijving van haar doet me goed want zo was ze nooit. :thumbsup:

Lid sinds

7 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Twijfelachtig dat is het wel, grootmoedig zegt ze J'e kent me toch "nagenietend van schijnbaar wilde nacht Terwijl je je als lezer afvraagt of het haar idd gaat lukken, Mooi pakkend geschreven.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je sleept mij mee in een fragment uit een groter geheel, en even proef ik de sfeer. Pakkend. Goed geschreven, Marietje.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, we hebben het er eerder over gehad maar persoonlijk vind ik: 'Ron zijn stem en Jara haar ziekte' gruwelijk lezen. Van afko's als Prezi word ik ook naar. Bedoel je presentatie? Daarnaast is dit stuk uit je ms aangenaam te lezen en wens ik je nogmaals alle succes. :nod: (make-up/concurrentieonderzoek)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Twijfelachtig dat is het wel, grootmoedig zegt ze J'e kent me toch "nagenietend van schijnbaar wilde nacht Terwijl je je als lezer afvraagt of het haar idd gaat lukken, Mooi pakkend geschreven.
Bedankt voor je compliment. :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je sleept mij mee in een fragment uit een groter geheel, en even proef ik de sfeer. Pakkend. Goed geschreven, Marietje.
Heerlijk zo'n reactie: het geeft me moed! ThanXs! ;)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, we hebben het er eerder over gehad maar persoonlijk vind ik: 'Ron zijn stem en Jara haar ziekte' gruwelijk lezen. Van afko's als Prezi word ik ook naar. Bedoel je presentatie? Daarnaast is dit stuk uit je ms aangenaam te lezen en wens ik je nogmaals alle succes. :nod: (make-up/concurrentieonderzoek)
Ik zal het afleren. ;) Een Prezi is geen afkorting maar een manier van presenteren: soort PowerPoint. Bedankt voor je succes. Ik zit nu op Rhodos voor (wie weet) nieuwe ideeën. 8) Onze postduif is dit keer thuis gebleven in goede handen. :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, Mooie scene, geen woord te veel en het laat meer zien dan er staat :) 'Ron zijn' en 'Jara haar' - vind ik ook niet zo, het komt onnatuurlijk over: Rons en Jara's Zie: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/georges-boe…
Fijn dat je het verhaal tussen de regels ook leest :thumbsup: Ikzelf heb weer moeite met Rons stem- Jara's ziekte Zie ook: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/jan-zn-fiet… Maar ik beloof het afteleren! ;) Bedankt voor je reactie!

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
de Prezi en de bezittelijk voornaamwoorden zijn al genoemd, rest mij te zeggen: wat een heerlijk fragment! Helemaal feel-good, ik twijfel er dan ook geen moment aan dat ze haar werk ook nog in orde krijgt, al hoop ik wel dat de dj haar daarbij nog beetje afleidt ...

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Roos heeft een heerlijke energie in zich, die meeslepend is. In deze scène zie je goed dat een conflict en een personage samen voor spanning kunnen zorgen en hoe. Mooi handeling en dialoog vervlochten tot een geheel.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
de Prezi en de bezittelijk voornaamwoorden zijn al genoemd, rest mij te zeggen: wat een heerlijk fragment! Helemaal feel-good, ik twijfel er dan ook geen moment aan dat ze haar werk ook nog in orde krijgt, al hoop ik wel dat de dj haar daarbij nog beetje afleidt ...
:lol: De DJ is gevlogen, voor korte duur weliswaar! ;) Bedankt voor jouw reactie! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Roos heeft een heerlijke energie in zich, die meeslepend is. In deze scène zie je goed dat een conflict en een personage samen voor spanning kunnen zorgen en hoe. Mooi handeling en dialoog vervlochten tot een geheel.
Dank je wel voor je complimenteuze reactie. :thumbsup: De energie van Roos ligt hier hoog omdat ze van zichzelf, iets heeft goed te maken. ;)