#101- (Be)- longing
(Be) - longing
De ijsblokken in mijn Amaretto rinkelen alarmerend. Ik wurm me door de mensenmassa heen. Zijn shows zijn populairder dan vorig jaar.
Achterin de club, vind ik wat meer ruimte. Een slok geeft me moed en over de rand van het glas heen gluur ik naar de DJ -booth. Ik krijg het warm. Van de alcohol?
Zijn basstem klinkt vertrouwd, via de microfoon complimenteert hij het publiek. De feestgangers reageren enthousiast. Met zijn armen omhoog geeft hij de beat aan. Zijn spierballen rollen onder de mouwen van zijn polo shirt uit. Ik weet hoe stevig die voelen en glimlach.
Hij kijkt mijn kant op. Een spotlicht flitst zijn groene ogen in. Een warm gevoel trekt door me heen. Ziet hij me staan?
Ik adem uit als hij zich weer concentreert op de knoppen van het mengpaneel. Hij zet zijn koptelefoon recht op zijn oor, wrijft met zijn wijsvinger onder zijn neus, mixed een ander nummer, beweegt soepel zijn heupen en observeert de reactie van de club. Met beide armen omhoog springt hij op de drop. Een streep blote huid boven zijn broekband wordt zichtbaar. Ik bevochtig mijn lippen, pak mijn telefoon en what’s app:
-You're looking hot in your black polo shirt! :{} -
Mijn vinger twijfelt boven de verzendpijl. Waarom? Ik kijk naar hem.
Schaars geklede meiden komen over de rand van de booth gelopen. Hij kijkt langs hun lange benen omhoog. Vrijwel naakte borsten pronken de zaal in. Een meid zakt langzaam door haar knieën tot vlak voor zijn gezicht. Ze tuit uitdagend haar lippen en wipt met haar billen gestoken in een minuscuul slipje op de beat. Hij lacht en zoent haar mond. Haar lippenstift besmeurt zijn lippen.
Onderweg naar de uitgang zet ik ergens mijn glas neer.
Ja! Mooi heur. Maar jouw
Ibiza? Je beschrijft een goed
marietje, sfeer in de club
Annemieke Brink schreef: Ja!
Wat? Dronk je Ameretto? Met
maddbrug schreef: Ibiza? Je
Annemieke Brink schreef: Wat?
janpmeijers
@Marietje, het voelt alsof je
Mili schreef: @Marietje, het
Marietje, ik zie de DJ
Hoi Marietje; de sfeer zit er