Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

#101- (Be)- longing

(Be) - longing De ijsblokken in mijn Amaretto rinkelen alarmerend. Ik wurm me door de mensenmassa heen. Zijn shows zijn populairder dan vorig jaar. Achterin de club, vind ik wat meer ruimte. Een slok geeft me moed en over de rand van het glas heen gluur ik naar de DJ -booth. Ik krijg het warm. Van de alcohol? Zijn basstem klinkt vertrouwd, via de microfoon complimenteert hij het publiek. De feestgangers reageren enthousiast. Met zijn armen omhoog geeft hij de beat aan. Zijn spierballen rollen onder de mouwen van zijn polo shirt uit. Ik weet hoe stevig die voelen en glimlach. Hij kijkt mijn kant op. Een spotlicht flitst zijn groene ogen in. Een warm gevoel trekt door me heen. Ziet hij me staan? Ik adem uit als hij zich weer concentreert op de knoppen van het mengpaneel. Hij zet zijn koptelefoon recht op zijn oor, wrijft met zijn wijsvinger onder zijn neus, mixed een ander nummer, beweegt soepel zijn heupen en observeert de reactie van de club. Met beide armen omhoog springt hij op de drop. Een streep blote huid boven zijn broekband wordt zichtbaar. Ik bevochtig mijn lippen, pak mijn telefoon en what’s app: -You're looking hot in your black polo shirt! :{} - Mijn vinger twijfelt boven de verzendpijl. Waarom? Ik kijk naar hem. Schaars geklede meiden komen over de rand van de booth gelopen. Hij kijkt langs hun lange benen omhoog. Vrijwel naakte borsten pronken de zaal in. Een meid zakt langzaam door haar knieën tot vlak voor zijn gezicht. Ze tuit uitdagend haar lippen en wipt met haar billen gestoken in een minuscuul slipje op de beat. Hij lacht en zoent haar mond. Haar lippenstift besmeurt zijn lippen. Onderweg naar de uitgang zet ik ergens mijn glas neer.

Lid sinds

8 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Ja! Mooi heur. Maar jouw eerste zin: De ijsblokken in mijn Amaretto klingelen alarmerend. - Dat lukt me niet. Ik lees over ijsblokken en Amaretto en hoewel de keuze van drank me merkwaardig lijkt, zeker in de hitte van een feest, denk ik, prima; Hp wil schijnbaar Amaretto drinken. En dan klinkt dat alarmerend? Ineens wordt het beeld verpest door zuipend ambulance/brandweer/politie personeel. Maar vermoedelijk is dat persoonlijk. Verder vond ik het echt een aangenaam zomers stukje vrouw gaat straks Dj doen verhaal. Ik las het erg graag.

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ibiza? Je beschrijft een goed feest, seks, drugs en rock en roll. Heerlijk om er te zijn maar toch ga je weg... Ameretto met hoofdletter, DJ maar booth niet?

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
marietje, sfeer in de club komt goed over. De twijfel van HP ook. Die laatste zin vraagt eigenlijk om een eigen scene! even zeuren: 'Moeizaam wurm ik me' - ik wurm me (wurmen gaat altijd moeizaam) 'de korte mouwen van zijn polo shirt.' - 'korte' zou ik schrappen, immers een polo met lange mouwen is uiterst zeldzaam :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Ja! Mooi heur. Maar jouw eerste zin: De ijsblokken in mijn Amaretto klingelen alarmerend. - Dat lukt me niet. Ik lees over ijsblokken en Amaretto en hoewel de keuze van drank me merkwaardig lijkt, zeker in de hitte van een feest, denk ik, prima; Hp wil schijnbaar Amaretto drinken. En dan klinkt dat alarmerend? Ineens wordt het beeld verpest door zuipend ambulance/brandweer/politie personeel. Maar vermoedelijk is dat persoonlijk. Verder vond ik het echt een aangenaam zomers stukje vrouw gaat straks Dj doen verhaal. Ik las het erg graag.
Afgelopen donderdagavond heb ik in het Pacha hotel eerst een heerlijk koud glas Amaretto op voordat we de club ingingen. ;) Nu ik erover nadenk klopt het beeld met de rinkelende ijsblokken niet want de muziek staat toch te hard. :( Verder houdt de non-fictie op want ik verliet wel samen met de DJ de club maar ik heb hem niet 'gedaan'. :p Bedankt! :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ibiza? Je beschrijft een goed feest, seks, drugs en rock en roll. Heerlijk om er te zijn maar toch ga je weg... Ameretto met hoofdletter, DJ maar booth niet?
Natuurlijk Ibiza, het DJ eiland! ;) HP voelt zich wel thuis bij hem maar niet in zijn wereld. Gegoogled op DJ- booth maar het wordt verschillend geschreven. Ik zet er een koppelteken tussen. Bedankt voor je reactie! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat? Dronk je Ameretto? Met alcohol?
Yep! En hij bleef schenken: dacht zeker dat ik het nodig had?! :D Maar voor mij was het nog veel bijzonderder dat ik de DJ heb aangeraakt en gesproken! :eek:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
marietje, sfeer in de club komt goed over. De twijfel van HP ook. Die laatste zin vraagt eigenlijk om een eigen scene! even zeuren: 'Moeizaam wurm ik me' - ik wurm me (wurmen gaat altijd moeizaam) 'de korte mouwen van zijn polo shirt.' - 'korte' zou ik schrappen, immers een polo met lange mouwen is uiterst zeldzaam :)
Bedankt voor je reactie! Tja, maar 300 woorden maar in mijn MS gaat het verder. ;) Jouw zeurtjes zijn altijd terecht. :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, het voelt alsof je erg in 'the scene' zit, daar op Ibiza. Wat is 'booth' in godsnaam? Ik vind 'small compartment'. Bedoel je het soort hok waar de dj inzit? Of een soort podium? Hoe te rijmen dat meiden er over de rand lopen? Is de dj heel klein als hij langs benen omhoog kijkt? Of is hij verstopt als de zakkende chick tot vlak voor zijn gezicht komt? Misschien moet je minder Amaretto drinken en meer [drop]jes nemen. ;) Je bent in ieder geval wel herkenbaar. Over de hele wereld. Tot aan Ibiza. :) En niet het vliegtuigraampje terug opendoen als je het warm hebt. We hechten aan je! (besmeurt)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Marietje, het voelt alsof je erg in 'the scene' zit, daar op Ibiza. Wat is 'booth' in godsnaam? Ik vind 'small compartment'. Bedoel je het soort hok waar de dj inzit? Of een soort podium? Hoe te rijmen dat meiden er over de rand lopen? Is de dj heel klein als hij langs benen omhoog kijkt? Of is hij verstopt als de zakkende chick tot vlak voor zijn gezicht komt? Misschien moet je minder Amaretto drinken en meer [drop]jes nemen. ;) Je bent in ieder geval wel herkenbaar. Over de hele wereld. Tot aan Ibiza. :) En niet het vliegtuigraampje terug opendoen als je het warm hebt. We hechten aan je! (besmeurt)
Een DJ-booth: http://zone1.ibizaspotlightsl.netdna-cdn.com/site… Inmiddels alweer veilig geland met een koffer vol aan bevestigingen dat mijn MS klopt en met nieuwe ideeën. Mijn vakantie was zeer geslaagd! Ibiza is niet alleen een party eiland. ;) Mooi dat ik herkenbaar ben en jullie aan me gehecht zijn. <3 ThanXs!

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marietje; de sfeer zit er goed in. "Ik weet hoe stevig die voelen en glimlach." een mooie verwijzing naar een one night stand? "Waarom?" kan denk ik wel weg, de tekst maakt dat al duidelijk. Leuk verhaal.

Lid sinds

7 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een leuk zomers verhaal, heb het met een glimlach gelezen. Smaakt Amaretto écht op Ibiza? Ik persoonlijk zou voor een cocktail gaan denk ik! ;-)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, ik zie de DJ helemaal voor me zoals je hem beschrijft. Prachtig.
En werd je ook verliefd op hem? :p Bedankt voor jouw complimenteuze reactie. :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Marietje; de sfeer zit er goed in. "Ik weet hoe stevig die voelen en glimlach." een mooie verwijzing naar een one night stand? "Waarom?" kan denk ik wel weg, de tekst maakt dat al duidelijk. Leuk verhaal.
Om precies te zijn one-three-nights-stand. ;) Bedankt voor de -waarom?- tip en je reactie! :thumbsup:

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een leuk zomers verhaal, heb het met een glimlach gelezen. Smaakt Amaretto écht op Ibiza? Ik persoonlijk zou voor een cocktail gaan denk ik! ;-)
Mijn Amaretto ging er goed in. :unibrow: Cocktails drinkt ze al in andere scenes. ;) Bedankt voor je reactie! :thumbsup:

Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Marietje, ik zie de DJ helemaal voor me zoals je hem beschrijft. Prachtig.
En werd je ook verliefd op hem? :p Bedankt voor jouw complimenteuze reactie. :thumbsup:
Ik kreeg ook wel zin in Ibiza ;)